wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
naar home van Grenswetenschap
naar home van Grenswetenschap
naar home van Grenswetenschap
  naar home van Grenswetenschap

   
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
 
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
 

 
 

de Zeepkist - week 11

Klik hier om meer van dit soort blogs te bekijken 15-03-2010 | 00:00: Bij deze de zeepkist voor week 11. U kent het concept inmiddels wel: dit is dé plaats op GW waar u off-topic kunt gaan om te keuvelen, praten, discussiëren of elkaar naar de digitale keel te grijpen. Wekelijks komt er een nieuw zeepkist-blog online; schoner kunnen we de lei niet maken.

Grenswetenschap Zeepkist
Grenswetenschap Zeepkist

Wij verzoeken u dus vriendelijk om alle beledigingen, liefdesuitingen en alle andere niet op het betreffende blog relevante uitingen hier te plaatsen. Laat u helemaal gaan. Wilt u liever verschoond blijven van fulminaties of liefdesverklaringen dan kunt u met een gerust hart het wekelijkse ZEEPKIST-blog overslaan.

Het bestaan van dit aparte blog zorgt er ook voor dat wij in andere blogs iets strikter zullen zijn wat betreft modereren van vervelende GW-bezoekers. Mocht u zéér off-topic reageren onder een ander blog, bestaat de kans dat u uw reactie hier in de zeepkist terugvindt, waar het thuishoort.
De regels die we hanteren staan in de 7 GW-geboden. Jawohl.

66 Reacties   © Redactie
     
Een vriend of kennis van dit blog op de hoogte brengen Niet-werkende hyperlink aan de redactie laten weten De hyperlinks in dit grenswetenschap-blog apart tonen Toevoegen aan uw persoonlijke blog-bibliotheek. Sluit opties
 
Bookmark: Zaplog, , GeenRedactie, Tip, Grubb, msn reporter, Toevoegen aan Ekudos, Toevoegen aan Bligg.be, Toevoegen aan blognetwerk, Toevoegen aan Tagmos

 
   

Reaxies:

grenswetenschappen-avatar van eoieoi: Ein zwei cadeautje zeit:

http://www.newgrounds.com/audio/listen/317530
Honor of hura (TTC CHG 1)

http://www.newgrounds.com/audio/listen/317655
Hymn of the ancients (TTC CHG 2) (heeft nog wat fixes nodig)

http://www.newgrounds.com/audio/listen/318428
Eden massacre (TTC CHG 3) (aanrader!)

3/18 af, next.

(oftewel album krijgt 18 nummers, heb er onderhand 3 af)
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-3-2010 4:17:10

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie : De pedopartij is ontbonden!
http://www.nu.n...j-ontbonden.html
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-3-2010 11:28:49

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev:
Emie zei:

De pedopartij is ontbonden!
http://www.nu.n...j-ontbonden.html

Duhhhh... tuurlijk krijgen ze weinig steun, wat hadden ze nou verwachten dan??? En anders durven mensen wel niet te tekenen ivm represailles als hun naam bekend wordt.
Opgeruimd staat netjes..

Nou nog alle partijen met een religieuze achtergrond en de politiek wordt wat schoner!
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-3-2010 12:20:03

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie : Over politiek gesproken, dit is je kans, Rudiev! Programma al klaar??
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-3-2010 15:21:52

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van eoieoi: Politiek zal nooit schoon zijn, overigens was het geen pedopartij, het is nogal sbs6erig pauper om die bijnaam hardnekkig te blijven gebruiken, het is gewoon de partij voor vrijeheid en naastenliefde, dat ze wat anders over de seksualiteit van kinderen denken dan de meeste scha.. eh mensen betekend nog niet dat ze pedofilie propageren.

En nee maak je maar niet ongerust ik stemde heus niet op ze.

Zoiets heet relativeren.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-3-2010 18:23:37

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev:
Emie zei:

Over politiek gesproken, dit is je kans, Rudiev! Programma al klaar??

Haha... het wordt de LRV, Lijst RudieV . Nee, politiek is niets voor mij joh, ik heb liever een baan waar ik eind van de middag lekker naar huis kan, lekker ouderwets half 6 eten. Ik werk om te leven, meer niet. Tenzij ik miljoenen per jaar kan verdienen dan wil ik best 60 uur maken, anders vind ik mijn sociale leven veel belangrijker. Maar als ik eenmaal een paar miljoen zou hebben koop ik een relax huisje en ga van me tijd en geld genieten.
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-3-2010 18:24:05

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars:
rudiev zei:

Maar als ik eenmaal een paar miljoen zou hebben koop ik een relax huisje en ga van me tijd en geld genieten.

Dan kan je best de politiek ingaan, hoor.
Eerst ben je Kamerlid en krijg je veel steekpenningen.
En als je een vuile flikker bent, wordt je staatssecretaris of zelfs Minister en krijg je heel veel steekpenningen.
En na je politieke carriere ga je het bedrijfsleven in en krijg je meer steekpenningen dan je je nu kunt voorstellen.

Graaien en naaien.
Het is nooit anders geweest, het zal nooit anders zijn...
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-3-2010 21:19:51

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van studentjestudentje: Philips de Goede, stelde in 1430 de Orde van het Gulden Vlies in, een select gezelschap van zo’n dertig ridders. Deze „vliesridders” zijn niet aan rechtsmacht onderworpen en houden zelf rechtspraak tijdens hun vergaderingen, die altijd in een kerk hebben plaatsvonden. (...) Koningin Beatrix is lid van de orde, die nog steeds bestaat.

zomaar iets wat ik afgelopen maandag tegenkwam in het RD
alleen de dwaas weet op iedere vraag een antwoord.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-3-2010 13:59:33

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van studentjestudentje: sorry dubbel:$ <laatste edit: 16-3-2010 14:00:37>
alleen de dwaas weet op iedere vraag een antwoord.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-3-2010 13:59:51

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van studentjestudentje:
rudiev zei:

Emie zei:

De pedopartij is ontbonden!
http://www.nu.n...j-ontbonden.html

Duhhhh... tuurlijk krijgen ze weinig steun, wat hadden ze nou verwachten dan??? En anders durven mensen wel niet te tekenen ivm represailles als hun naam bekend wordt.
Opgeruimd staat netjes..

Nou nog alle partijen met een religieuze achtergrond en de politiek wordt wat schoner!

En alle partijen met een kapitalistishe achtergrond? en met een comunistishe achtergrond? partijen die hun achtergrond in het liberalisme vinden? Nationalistishe partijen? iedere partij met voldoende stemmen heeft recht van bestaan.

hier nog een mooi artikel over democratie: http://www.scientias.nl/werkt-democratie/4729
alleen de dwaas weet op iedere vraag een antwoord.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-3-2010 14:13:54

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars: @ studentje

Ik heb het artikel gelezen en ik denk dat een dictatuur de oplossing is. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent...

Vooral het laatste baart mij zorgen. Een oorlog?
Zo dacht ik een paar jaar geleden ook: 'Een oorlog kunnen we best gebruiken. Doet de mensen weer beseffen wat vrijheid betekent.'

Maar dat is ook niet de manier.
Oorlog brengt alleen maar ellende met zich mee.
Niet alleen de dood van dierbaren, maar ook het inperken van vrijheden.
Tetzmol zei het al:'Democratie is de dictatuur van de meerderheid' en eigenlijk is het gewoon een vorm van communisme waarbij je de schijn krijgt dat je wat te vertellen hebt met je stem.

De machthebbers hebben allang een plan in hun hoofd en willen in de vorm van referendum erachter komen hoe het volk over een bepaald punt in dat plan denkt.
De uitkomst ervan kunnen ze gewoon naast zich neerleggen of de uitslag aanpassen, zodat ze kunnen zeggen: "zie je wel! Het volk heeft gekozen!"
Het is allemaal een wassen neus.

Als je net zoveel vertrouwen hebt in de huidige democratie als ik, stem je gewoon helemaal niet meer.
Want ik ga m'n energie niet verbruiken om één of andere blaasbalg in het pluche te krijgen.
Ze doen allemaal of hun eigen partij beter is dan de ander, maar uiteindelijk is het één pot nat.
En ze zitten er heus niet voor jou en mij...

Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-3-2010 21:26:43

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars: Wat is het rustig hier, qua muziek.
Daar gaat Mars even wat aan doen:


Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-3-2010 22:14:26

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie : Ik kwam niet los van deze. Wilde de akkoorden vinden - en bleek na onderzoek in de buurt te zitten
Door de reclame inderdaad.

More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-3-2010 23:19:16

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie : Mars, je (wan)smaak is werkelijk voortreffelijk!
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-3-2010 23:29:01

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars:
Emie zei:

Ik kwam niet los van deze. Wilde de akkoorden vinden - en bleek na onderzoek in de buurt te zitten
Door de reclame inderdaad.


Dat intro deed me hieraan denken:


En betreft mijn wansmaak: dat vond ik nou ook!
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 8:03:35

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev:
studentje zei:

rudiev zei:

Emie zei:

De pedopartij is ontbonden!
http://www.nu.n...j-ontbonden.html

Duhhhh... tuurlijk krijgen ze weinig steun, wat hadden ze nou verwachten dan??? En anders durven mensen wel niet te tekenen ivm represailles als hun naam bekend wordt.
Opgeruimd staat netjes..

Nou nog alle partijen met een religieuze achtergrond en de politiek wordt wat schoner!

En alle partijen met een kapitalistishe achtergrond? en met een comunistishe achtergrond? partijen die hun achtergrond in het liberalisme vinden? Nationalistishe partijen? iedere partij met voldoende stemmen heeft recht van bestaan.

hier nog een mooi artikel over democratie: http://www.scientias.nl/werkt-democratie/4729

Zoals je artikel al zegt is democratie de enige oplossing. Maar of het nu kapitalistische, communistische, nationalistische of fasistische partijen zijn is wat anders. Zoals ik je al eens eerder heb vertelt, en waar je het uiteindelijk wel mee eens was, is dat religie niet in politiek thuis hoort. Ik ben niet religieus dus waarom zou mij religieuze regels vanuit de politiek opgelegd moeten worden? Dit is voor mij een beperking. En als in de bovenstaande voorbeelden, kapitalistisch, communistisch, nationalistisch of fasistisch, de vrijheden van de burger gewaarborgd zijn is het wat anders dan beperkingen vanuit een religie via politiek opleggen.
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 12:34:47

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev: Verschrikkelijk weer wat er gebeurd is met de vermist Milly. Het zou je kind maar zijn.
Geenstijl heeft nog foto's van de verdachte geplaats, http://www.geen..._moordenaar.html
Condoleances.
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 12:40:58

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie :
rudiev zei:

Verschrikkelijk weer wat er gebeurd is met de vermist Milly. Het zou je kind maar zijn.
Geenstijl heeft nog foto's van de verdachte geplaats, http://www.geen..._moordenaar.html
Condoleances.

Hoe komt GS aan die foto's? Ik mag hopen dat ze niet dezelfde fout hebben gemaakt als de Telegraaf (of was het het AD) vorig jaar met de foto van 'Karst T.'
<laatste edit: 17-3-2010 15:03:21>
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 14:02:39

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van studentjestudentje:
rudiev zei:

studentje zei:

rudiev zei:

Emie zei:

De pedopartij is ontbonden!
http://www.nu.n...j-ontbonden.html

-
Nou nog alle partijen met een religieuze achtergrond en de politiek wordt wat schoner!

En alle partijen met een kapitalistishe achtergrond? en met een comunistishe achtergrond? partijen die hun achtergrond in het liberalisme vinden? Nationalistishe partijen? iedere partij met voldoende stemmen heeft recht van bestaan.

hier nog een mooi artikel over democratie: http://www.scientias.nl/werkt-democratie/4729

Zoals je artikel al zegt is democratie de enige oplossing. Maar of het nu kapitalistische, communistische, nationalistische of fasistische partijen zijn is wat anders. Zoals ik je al eens eerder heb vertelt, en waar je het uiteindelijk wel mee eens was, is dat religie niet in politiek thuis hoort. Ik ben niet religieus dus waarom zou mij religieuze regels vanuit de politiek opgelegd moeten worden? Dit is voor mij een beperking. En als in de bovenstaande voorbeelden, kapitalistisch, communistisch, nationalistisch of fasistisch, de vrijheden van de burger gewaarborgd zijn is het wat anders dan beperkingen vanuit een religie via politiek opleggen.

ook door religieuze partijen worden je geen regels opgelegd vanuit een religie. nee, deze (eventuele) regels worden je opgelegd vanuit een ideologie. en dat is bij alle partijen hetzelfde, hetzij religieus of non-religieus. zelfs de partij met vrijheid in zijn naam rent voorop als het om verbieden gaat. de huidige cultuur is egocentrisch. ikke, ikke ikke, de rest kan.. dan kun je als partij met religieuze grondslag besluiten je terug te trekken, maar zo werkt het niet. iedereen moet ZELF zijn belangen verdedigen, anders telt men niet mee. het is juist de taak van de religieuze partijen om deel te nemen aan de politiek, en de ''ik boven alles cultuur'' van binnen uit stil te zetten.
alleen de dwaas weet op iedere vraag een antwoord.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 15:05:10

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie : Kan niet op een spreekwoord/gezegde komen: "Er is geen.....of er zit een luchtje aan."

Wie vult de puntjes in? De betekenis is ongeveer 't zelfde als die van "Waar rook is, is vuur."
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 18:23:06

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van tjerkytjerky: Er is geen koe zo bont, of er zit wel een vlekje aan.
Nee, dank u.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 18:48:24

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev:
Emie zei:

rudiev zei:

Verschrikkelijk weer wat er gebeurd is met de vermist Milly. Het zou je kind maar zijn.
Geenstijl heeft nog foto's van de verdachte geplaats, http://www.geen..._moordenaar.html
Condoleances.

Hoe komt GS aan die foto's? Ik mag hopen dat ze niet dezelfde fout hebben gemaakt als de Telegraaf (of was het het AD) vorig jaar met de foto van 'Karst T.'


Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze van hyves komen..
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 18:51:24

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev:
studentje zei:

ook door religieuze partijen worden je geen regels opgelegd vanuit een religie. nee, deze (eventuele) regels worden je opgelegd vanuit een ideologie. en dat is bij alle partijen hetzelfde, hetzij religieus of non-religieus. zelfs de partij met vrijheid in zijn naam rent voorop als het om verbieden gaat. de huidige cultuur is egocentrisch. ikke, ikke ikke, de rest kan.. dan kun je als partij met religieuze grondslag besluiten je terug te trekken, maar zo werkt het niet. iedereen moet ZELF zijn belangen verdedigen, anders telt men niet mee. het is juist de taak van de religieuze partijen om deel te nemen aan de politiek, en de ''ik boven alles cultuur'' van binnen uit stil te zetten.

Leuk dat je zegt dat het de taak van de religieuze partijen is om de "ik boven alles cultuur" stil te zetten. Volgens mij hebben juist de religies eeuwen lang de "ik boven alles cultuur" in stant gehouden. Religieuze hebben zich eeuwen lang als superieur gedragen.
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 19:03:22

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie :
tjerky zei:

Er is geen koe zo bont, of er zit wel een vlekje aan.

Oja
Dank!
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 19:14:40

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie : Nogmaals graag even aandacht voor de plus en min die je bij een artikel kan geven - 'past dit op GW'
Volgens mij heeft zo'n functie alleen nut als er ook effectief iets mee gedaan wordt. "Populair nieuws", bevat dat nieuws dat veel plusjes kreeg of alleen maar waar veel op gereageerd werd?
En ik stelde de vraag al eerder: hoeveel minnen moet een blog krijgen wil het van de site gehaald worden? Of gebeurt dat gewoon niet? Dan zitten we dus voor Jan met de korte achternaam te klikken.
Kortom, ik heb zo mijn vraagtekens bij het nut van die functie. Ook al omdat de score vrijwel overal 0 is, dus evenveel + als -
Redaxie?
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 19:23:25

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van studentjestudentje:
rudiev zei:

studentje zei:

ook door religieuze partijen worden je geen regels opgelegd vanuit een religie. nee, deze (eventuele) regels worden je opgelegd vanuit een ideologie. en dat is bij alle partijen hetzelfde, hetzij religieus of non-religieus. zelfs de partij met vrijheid in zijn naam rent voorop als het om verbieden gaat. de huidige cultuur is egocentrisch. ikke, ikke ikke, de rest kan.. dan kun je als partij met religieuze grondslag besluiten je terug te trekken, maar zo werkt het niet. iedereen moet ZELF zijn belangen verdedigen, anders telt men niet mee. het is juist de taak van de religieuze partijen om deel te nemen aan de politiek, en de ''ik boven alles cultuur'' van binnen uit stil te zetten.

Leuk dat je zegt dat het de taak van de religieuze partijen is om de "ik boven alles cultuur" stil te zetten. Volgens mij hebben juist de religies eeuwen lang de "ik boven alles cultuur" in stand gehouden. Religieuze hebben zich eeuwen lang als superieur gedragen.

wie rommel maakt, moe rommel opruimen. maar volgens mij is het juist iets van de laatste decennia, waarin individualisering toeneemt terwijl religies krimpen (heb het nu over de eerste wereld) bovendien zeg ik NIET dat dit specifiek de taak is voor religieuze partijen. wel denk ik dat het hun plicht is om zich hiervoor in te zetten. niet dat wij echt christelijke partijen hebben in Nederland trouwens. CDA? alleen de naam is nog Christelijk. CU zakt langzaam af naar hetzelfde niveau. blijft alleen de SGP over. is met 2 zetels niet echt heel invloedrijk te noemen.
alleen de dwaas weet op iedere vraag een antwoord.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 19:58:37

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van studentjestudentje:
Emie zei:

Nogmaals graag even aandacht voor de plus en min die je bij een artikel kan geven - 'past dit op GW'
Volgens mij heeft zo'n functie alleen nut als er ook effectief iets mee gedaan wordt. "Populair nieuws", bevat dat nieuws dat veel plusjes kreeg of alleen maar waar veel op gereageerd werd?
En ik stelde de vraag al eerder: hoeveel minnen moet een blog krijgen wil het van de site gehaald worden? Of gebeurt dat gewoon niet? Dan zitten we dus voor Jan met de korte achternaam te klikken.
Kortom, ik heb zo mijn vraagtekens bij het nut van die functie. Ook al omdat de score vrijwel overal 0 is, dus evenveel + als -
Redaxie?

Inderdaad, vind het ook niet zo'n geweldig systeem. zoals jij al zegt, selecteren op het aantal reacties zou beter zijn!
alleen de dwaas weet op iedere vraag een antwoord.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 20:00:41

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van karel de blotekarel de blote: Vaak is het zo dat het aantal reacties niet alles zegt. Veel reacties zijn off-topic.
Ik denk dat het voor de schrijver erg fijn om te weten is of er veel + jes bij zijn artikel staan. Artikelen zonder argumenten leveren soms veel reacties maar zijn wel slecht onderbouwd.

echte schoonheid is naakt
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 20:16:26

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars:
Emie zei:

Kan niet op een spreekwoord/gezegde komen: "Er is geen.....of er zit een luchtje aan."

Wie vult de puntjes in? De betekenis is ongeveer 't zelfde als die van "Waar rook is, is vuur."

Volgens mij ligt de betekenis dichter bij: Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:11:55

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars: @ Emie

Ik let niet eens op dat puntensysteem.
Als een blog of nieuwitem veel reacties genereert, maakt het dus wat los bij de Menschen en is het onderwerp wel ok.
Waarom zou je dan punten willen geven?
Of wil de redaxie ons manipuleren?
Ik ruik een complot...
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:15:12

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie :
Marsepars zei:

Emie zei:

Kan niet op een spreekwoord/gezegde komen: "Er is geen.....of er zit een luchtje aan."

Wie vult de puntjes in? De betekenis is ongeveer 't zelfde als die van "Waar rook is, is vuur."

Volgens mij ligt de betekenis dichter bij: Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Ja dat klinkt ook wel aannemelijk eigenlijk.
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:25:16

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie :
Marsepars zei:

@ Emie

Ik let niet eens op dat puntensysteem.
Als een blog of nieuwitem veel reacties genereert, maakt het dus wat los bij de Menschen en is het onderwerp wel ok.
Waarom zou je dan punten willen geven?
Of wil de redaxie ons manipuleren?
Ik ruik een complot...

Ik weet niet eens waarom het me zo stoort, maar dat doet het toch... Weg ermee zeg ik. En wel daarom.
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:26:07

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev:
studentje zei:

wie rommel maakt, moe rommel opruimen. maar volgens mij is het juist iets van de laatste decennia, waarin individualisering toeneemt terwijl religies krimpen (heb het nu over de eerste wereld) bovendien zeg ik NIET dat dit specifiek de taak is voor religieuze partijen. wel denk ik dat het hun plicht is om zich hiervoor in te zetten. niet dat wij echt christelijke partijen hebben in Nederland trouwens. CDA? alleen de naam is nog Christelijk. CU zakt langzaam af naar hetzelfde niveau. blijft alleen de SGP over. is met 2 zetels niet echt heel invloedrijk te noemen.

Ik denk juist dat als je individualisering tegen wilt gaan je juist geen onderscheid tussen mensen moet gaan maken en religie er buiten moet houden. Er zijn genoeg mensen die eenzaam zijn, maar verder niets met religie te maken (willen) hebben, god(of elk ander religieus persoon) komt heus niet dagelijks langs op de koffie.
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:38:01

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars: @ Emie

Dat vraagt dus om een andere aanpak.
Let op.


Waarde Redaxie,
Emie vindt dat punten systeem drie keer niks.
Dus weg ermee!
Doen jullie het niet, zoeken Emie en ik jullie op en slaan we jullie in elkaar.

Met vriendelijke groet, Mars.


Of het werkt is een ander verhaal en dat 'in elkaar slaan' kunnen we helemaal niet, maar het klinkt wel stoer, of niet dan?
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:38:33

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars: @ rudiev

Vrijheid, gelijkheid en broederschap.

Waar kwam dat ook alweer vandaan?
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:40:40

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev:
studentje zei:

Emie zei:

Nogmaals graag even aandacht voor de plus en min die je bij een artikel kan geven - 'past dit op GW'
Volgens mij heeft zo'n functie alleen nut als er ook effectief iets mee gedaan wordt. "Populair nieuws", bevat dat nieuws dat veel plusjes kreeg of alleen maar waar veel op gereageerd werd?
En ik stelde de vraag al eerder: hoeveel minnen moet een blog krijgen wil het van de site gehaald worden? Of gebeurt dat gewoon niet? Dan zitten we dus voor Jan met de korte achternaam te klikken.
Kortom, ik heb zo mijn vraagtekens bij het nut van die functie. Ook al omdat de score vrijwel overal 0 is, dus evenveel + als -
Redaxie?

Inderdaad, vind het ook niet zo'n geweldig systeem. zoals jij al zegt, selecteren op het aantal reacties zou beter zijn!

Populair nieuws bevat de nieuwsitems met de meeste plusje. Als je een artikel erg goed vind kan je dit een plusje geven om het hoger in het populaire nieuws te laten eindigen. Het is er volgens mij gewoon zodat de lezers nieuws kunnen ranken.
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:41:02

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev:
Marsepars zei:

@ Emie

Dat vraagt dus om een andere aanpak.
Let op.


Waarde Redaxie,
Emie vindt dat punten systeem drie keer niks.
Dus weg ermee!
Doen jullie het niet, zoeken Emie en ik jullie op en slaan we jullie in elkaar.

Met vriendelijke groet, Mars.


Of het werkt is een ander verhaal en dat 'in elkaar slaan' kunnen we helemaal niet, maar het klinkt wel stoer, of niet dan?

Of zoals vroegâh: dan maken we je 3x dood!
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:42:26

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie : Ranking the news... Hmm.
Mars, ik ga mijn bokshandschoenen opzoeken
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:43:44

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev:
Marsepars zei:

@ rudiev

Vrijheid, gelijkheid en broederschap.

Waar kwam dat ook alweer vandaan?

Precies
Zelf een wiki van: http://nl.wikip..._en_Broederschap
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:45:12

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev: Vele al eens gezien, maar het blijft indrukwekkend hoe klein onze planeet en zon eigenlijk zijn. Deze in perspectief met 'echt' grote zonnen.
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 22:46:28

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars:
Emie zei:

Ranking the news... Hmm.
Mars, ik ga mijn bokshandschoenen opzoeken


Bokshand schoenen?
Een stuk hout met spijkers!
Anders staan we de hele nacht te hengsten en daar word ik zo moe van...
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 23:12:27

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars: @ rudiev

Die laatste ster.
288194 keer zo groot als de Aarde...
Daar kan ik met mijn menselijk brein geen voorstelling bij geven.
Dus bij mij valt die in de categorie 'vet groot'.
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-3-2010 23:22:11

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van nupeetnupeet: Uit de categorie vet en dood, http://www.youtube.com/watch?v=nGqPzrNypzw
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 10:28:55

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van eoieoi:
rudiev zei:


Of zoals vroegâh: dan maken we je 3x dood!


maar dat kan maar één keer!!!!!!!!!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 13:40:39

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van rudievrudiev:
Marsepars zei:

@ rudiev

Die laatste ster.
288194 keer zo groot als de Aarde...
Daar kan ik met mijn menselijk brein geen voorstelling bij geven.
Dus bij mij valt die in de categorie 'vet groot'.

Ja bizar he! Dacht je dat onze zon al groot was, maar volgens mij is onze zon in verhouding met die reuze zon nog kleiner dan de verhouding tussen onze zon en de aarde. Ik vraag me zo even af of er planeten omheen draaien en dan vooral hoe groot die zijn.


eoi zei:

rudiev zei:


Of zoals vroegâh: dan maken we je 3x dood!


maar dat kan maar één keer!!!!!!!!!


Ow, dus het was vroegâh allemaal voor niets?? "Ik maak je dood jongen. Ja ik jou 2x dood. Nee ik jou 3x dood." Enz, enz, enz...
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 14:54:46

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van tjerkytjerky: Na een verhuizing eindelijk weer goeie boksen aan m'n laptopje gehangen, leuke eoi-muziekjes weer..
Het is me opgevallen dat het woord jonko de laatste tijd nogal veel te lezen valt dus ik zou zeggen: ,,Steek er nog een op en geniet van het nu volgende muziek-filmpje. (liefst wel full-screen en met wat volume)

Nee, dank u.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 21:23:45

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars: Helemaal fout, tjerky!
Dit moet je horen!


En ik blow niet eens!!!
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 21:32:52

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars: Of liever deze:

Legalize it, and I will advertize it!

Fantastisch!
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 21:34:46

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van tjerkytjerky: In tegenstelling tot t.v., is YT wèl een leuk medium omdat je van het ene op het andere komt, en je kunt zelf beslissen of, en wanneer je kijkt. Omdat het hier wel eens om aliens te doen is een liedje over de beroemdste.

Nee, dank u.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 21:40:56

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van tjerkytjerky: Bob Marley en Peter Tosh, geweldig! tijd niet gehoord, en toch best wel fan geweest. Deze muziek is nog ouder en de moeder van de reggae en de ska.
dringend advies: BLIJF NIET ZITTEN, ma ga lekker uit je plaat en je leert in een paar minuten net zo veel als bij een 8 uur durende lezing.


<laatste edit: 18-3-2010 22:04:13>
Nee, dank u.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 22:02:00

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars: Ook fijn:

Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 22:11:53

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van eoieoi: het was wel voor niets, maar voor niets gaat de zon licht geven, dat ie licht geeft.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 22:32:04

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars:
eoi zei:

het was wel voor niets, maar voor niets gaat de zon licht geven, dat ie licht geeft.

En zolang ze daar geen belasting op heffen, kunnen wij daar fijn van genieten!
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 22:37:56

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van tjerkytjerky: Internet is ontwikkeld voor militair gebruik, maar er was ook iets idealistisch bij. Wetenschappers konden zo veel beter samenwerken, maar dit is er niet ècht van gekomen. Maar in de zeepkist delen we wel muziek. Je hoort weer eens wat anders..
Dit is iets aparts waar ik op stuitte. Het ziet er in het begin erg raar uit, maar ze dansen echt ontzettend goed en zijn zo te zien helemaal happy.

Nee, dank u.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 22:41:36

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van eoieoi: dronken zijn en op grenswetenschap reageren is geen voortreffelijke combinatie merk ik ;l
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 22:42:07

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars:
eoi zei:

dronken zijn en op grenswetenschap reageren is geen voortreffelijke combinatie merk ik ;l

Maar wel leuk!
En voor ons ook.
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 22:47:45

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie :
eoi zei:

dronken zijn en op grenswetenschap reageren is geen voortreffelijke combinatie merk ik ;l

Ik vermaak me anders prima met je reacties. Wel even op je spaties letten
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 22:49:17

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars:
tjerky zei:

Internet is ontwikkeld voor militair gebruik, maar er was ook iets idealistisch bij. Wetenschappers konden zo veel beter samenwerken, maar dit is er niet ècht van gekomen. Maar in de zeepkist delen we wel muziek. Je hoort weer eens wat anders..
Dit is iets aparts waar ik op stuitte. Het ziet er in het begin erg raar uit, maar ze dansen echt ontzettend goed en zijn zo te zien helemaal happy.



Ach, is weer ens wat anders als Slayer...
Waar komt dit vandaan?
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 22:51:15

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Emie Emie : Waar komt dit vandaan?
a) van Youtube
b) van Zuid Afrika
Ik werd er persoonlijk een peu nerveu van, reeds.
More and backwards and enjoying themselves
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 22:59:15

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van tjerkytjerky:
Emie zei:

Waar komt dit vandaan?
a) van Youtube
b) van Zuid Afrika
Ik werd er persoonlijk een peu nerveu van, reeds.

Allebei goed! U mag door voor de wasdroger!
In hun snelheid zijn ze als je goed kijkt heel relaxed. Geen idee wie het zijn maar het lijken me Afrikanen die wel hun kostuum en leefwijze hebben gemoderniseerd, maar hun cultuur toch lekker niet.
Nee, dank u.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 23:19:56

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van tjerkytjerky: Van de hak op de tak, als je Afrikaanse en Franse cultuur mengt krijg je zo iets...

Nee, dank u.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 18-3-2010 23:34:29

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van tjerkytjerky: Trouwens, over Afrika gesproken, ze hebben het altijd wel over 'die ontwikkelingslanden', maar de gezondheidszorg is er een stuk beter geregeld dan hier....

<laatste edit: 19-3-2010 0:08:22>
Nee, dank u.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 19-3-2010 0:07:30

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van tjerkytjerky:
Marsepars zei:

Helemaal fout, tjerky!
Dit moet je horen!


En ik blow niet eens!!!

Je hoeft ook niet te blowen om high te zijn. Die rasta's stoppen het gewoon in hun muziek...(en anders helpt een superheldenpak ook een stuk)

Nee, dank u.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 19-3-2010 20:25:50

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars: Vanmorgen het inlaatspruitstuk van m'n auto overleden...
Starten, PLOF en klaar.
En het zuurste is dat ik het niet eens zelf gedaan heb.

Gaat tegen de duizend euro kosten.
Mars is niet blij...
Battery is here to stay!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 20-3-2010 19:06:36

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van tjerkytjerky: Altijd vervelend zoiets. Vorig jaar had ik ook een garage rekeningetje van 850 euro. (auw!) Maarja, je moet gewoon doorgaan....

Nee, dank u.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 21-3-2010 17:56:44

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van eoieoi: Ik had net zo'n vreemde droom.. weer eens 100% lucide..

Eerst zat ik met een hele groep mensen in een of andere silo, helemaal afgesloten, weinig te eten.

Later werd ik wakker toen we net waren geland op de maan, in een of ander superfuturistisch ding (kan het nieteens beschrijven)
Alles was dus superecht en in het gebouw waar we daarna konden rondlopen waren meer mensen waar ik mee gepraat heb, ik heb ze vragen gesteld omdat het zo echt was.

Zo spraken ze een taal die ze beschreven als 'nieuw english' ja ik weet hoe gaar dat klinkt, hadden hele vreemde accenten iig maar ze konden ook nog nederlands maar dan met een soort engels achtig iets erdoor maar ook andere talen leek het.

Er stonden grote poppen voor wat ik dacht dat de wc was maar dat waren een soort van circus achtige snoep of snack automaten.

Aan de bar zaten kinderen die eruit zagen als volwassenen, en in het midden ergens een jongen die het over muziek uit zijn tijd had en ik herkende er geen snars van, maar deed me denken aan foute youtube 'zogenaamd' talenten videos.

Toen ik wakker werd net was ik overtuigd dat ik de verre toekomst had gade geslagen maar het was ook natuurlijk maar een droom...

Hm...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 22-3-2010 1:01:05

 

Nu reageren:

 
Laatste nieuws:   Populair nieuws:
Zelf (uw) nieuws toevoegen » Nieuwsarchief »

GW-Video:
GW Ging Moestafa GW Ging Jezus Redt GW Ging Positieve Nood GW Ging Filip Coppens GW Ging Emile Ratelband
Bij Maaike Baretta van Greenpeace Kachel 2.0 GW Ging Neale Donald Walsch GW bij Sam Osmanagich, ontdekker van de Bosnische piramides Gili: Iedereen Paranormaal!
GW Goes Spiritual, deel 2 Krochten van de ziel, deel 26: de pedofiel GW Goes Spiritual De Chemtrail burgemeester Op het Niburu-event
GW Ging dr. Anne Stijkel Uri Geller Bij Michel keck Contacteer ons  

Dagsponsor: Hier kan uw website of bedrijf staan
Dagsponsor Hier kan uw website of bedrijf staan
Word ook dagsponsor! Voor € 15 door duizenden gezien!


Recente Reacties: Bekijk grenswetenschap-reacties via RSS of XML
 
Zoeken: Go Nu zoeken op grenswetenschap.nlNu zoeken op grenswetenschap.nl
 
Grenswetenschappelijke stickies
Meer »
 
Grenswetenschap 2012-Maya-special
Grenswetenschap Koen-Insectenkampioen-pagina
 
Steun GW, geef de redacteuren een biertje »
 
Vorige maand op GW:
 
Vorig jaar op GW:
 

 
Populairste Links:

Nieuwste Links:
 
 
   
Iets nieuws te melden? E-mail ons dan meteen!
   
  Website-inhoud © 2005 - 2010 grenswetenschap.nl