wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
naar home van Grenswetenschap
naar home van Grenswetenschap
naar home van Grenswetenschap
  naar home van Grenswetenschap

   
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
 
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
 

 
 

Echt medium gezocht!

Klik hier om meer van dit soort blogs te bekijken 12-02-2010 | 11:55: U zag het al in ons video-interview met hem: Lieven Gheysen, ook bekend als mentalist Gili, gelooft niet dat mediums écht met hogere werelden communiceren. Daarom gaat hij graag de uitdaging aan met ieder medium dat daarvoor open staat. Welk spiritueel medium, welke paragnost kan Lieven 'Gili' Gheysen verbluffen en tonen dat er concrete informatie uit een of andere hogere wereld komt, door hem iets te vertellen dat niemand kan weten? Of door hem een duiding te geven om ú tegen te zeggen? Bent u die persoon en wilt u de gok wagen? Laat het ons onmiddellijk weten en wij doen de rest!

Gili daagt uit
(Gili zoekt ziener)

Zoals u in het interview van een paar dagen geleden kon zien, heeft Gili er alle vertrouwen in dat een medium niet bekwaam is om hem via een reading, tarotlegging of healing te overtuigen. Of überhaupt demonstreren, want overtuiging kan pas na een goede demonstratie en volgens hem slaagt geen enkel medium daar bij hem in.

Stel dat u hét medium bent dat Lieven van andere gedachten kan voorzien, dan zoeken we u. En er staat - naast eeuwige roem - heel wat tegenover. De tegenprestatie van Lieven 'Gili' Gheysen bestaat erin met de broek naar beneden in de blote toverstok over straat te lopen. Als wijze van boetedoening. Iets dat we natuurlijk zo ruim en letterlijk mogelijk nemen én graag voor de eeuwigheid op GW willen vastleggen.
De sessie van Lieven met het medium, of de mediums, zou eveneens gefilmd worden en uiteindelijk draait het initieel daarom: welk medium durft, zoals Lieven het zegt, te doen wat ze jarenlang beweren te kunnen? Als we een winnaar vinden, dan draagt Gili de persoon ook voor om aanspraak te maken op de prijzenpot die de Belgische skeptici van Skepp.be hebben klaar liggen. 10.000 Euro is dat.

U ziet deze oproep liever in beeld? Dat kan:



Bent u onze man/vrouw? Weet u dat u Lieven een reading of healing kunt geven die hem van de sokken slaat? Laat het ons weten!
23 Reacties   © Tim de Enchanter
     
Een vriend of kennis van dit blog op de hoogte brengen Niet-werkende hyperlink aan de redactie laten weten De hyperlinks in dit grenswetenschap-blog apart tonen Toevoegen aan uw persoonlijke blog-bibliotheek. Sluit opties
 
Bookmark: Zaplog, , GeenRedactie, Tip, Grubb, msn reporter, Toevoegen aan Ekudos, Toevoegen aan Bligg.be, Toevoegen aan blognetwerk, Toevoegen aan Tagmos

 
   

Reaxies:

grenswetenschappen-avatar van lindaatjelindaatje: Bonnie Bessem uit Den Haag, geweldig medium. Ze kon gister direct de naam van mijn overleden moeder en broer en vader noemen. Ze is down to earth, psycholoog en zeer begaafd. Zie mediumschap.com
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-2-2010 12:36:15

reacties op grenswetenschap.nl

Draconian:
lindaatje zei:

Bonnie Bessem uit Den Haag, geweldig medium. Ze kon gister direct de naam van mijn overleden moeder en broer en vader noemen. Ze is down to earth, psycholoog en zeer begaafd. Zie mediumschap.com


Stambomen zijn tegenwoordig op internet te vinden. Ze zal zakken.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-2-2010 12:44:05

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van lindaatjelindaatje:
Draconian zei:

lindaatje zei:

Bonnie Bessem uit Den Haag, geweldig medium. Ze kon gister direct de naam van mijn overleden moeder en broer en vader noemen. Ze is down to earth, psycholoog en zeer begaafd. Zie mediumschap.com


Stambomen zijn tegenwoordig op internet te vinden. Ze zal zakken.

Neen, Draconian, Bonnie wist mijn achternaam niet! Ze was niet van te voren ingelicht. Trouwens officieel heette mijn moeder Jantje. Zo staat ze vermeld op stambomen en akten. Omdat ze jantje een rotnaam vond, noemde ze zichzelf Jeanne!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-2-2010 13:02:02

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van B.A. RabasB.A. Rabas: Je kan iemand niet overtuigen als die niet overtuigd wil worden.....Ik zou in elk geval geen moeite ondernemen om deze heer te willen overtuigen, want je schiet er niks mee op. En voor wie zou je dat eigenlijk willen? De enige die er iets mee opschiet is deze heer zelf, want dan kan hij zich weer op de borst kloppen dat het weer is aangetoond dat het niet bestaat. Als hij wel wordt overtuigd kan hij zich op de borst kloppen dat hij dat heeft aangetoond. Een klassieke win-win situatie voor deze, kennelijk mediageile, heer. Want zelfs als wordt aangetoond dat hij ongelijk heeft gaat hij, om aandacht te trekken, in zijn blote kont over straat lopen....alstublief mag ik bedanken?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-2-2010 13:54:55

reacties op grenswetenschap.nl

JohnvR1966: Ik kan me voorstellen dat iemand als Gili op deze manier het bestaan van het mediumschap tracht te bewijzen óf eerder, te ontkrachten. Het komt er hier op neer; Als hij niet overtuigd is, bestaat het niet.

Wat ik persoonlijk opmerkelijk vind, is dat er nooit iemand is geweest die alle kerkleiders (Christendom, Islam, Hindoeïsme etc....) heeft uitgedaagd om het bestaan van God of de vroegere aanwezigheid van Christus te 'bewijzen'..... Het betreft hier immers ook het geloof in niet zichtbare elementen. Voor een gelovig mens hoeft dit geen probleem te zijn. Hij/zij kan zich beroepen op de tekst: "Gij zult de Here uw God niet verzoeken" en daarmee is de wens om het Godsbestaan te bewijzen vodoende gepareerd.

Echter, als het mediumschap ook een door God gegeven gave is, kun je jezelf afvragen of het bewijzen van een paranormale gave óók geen verzoeking van God is. In dat geval zullen skeptici evengoed achter het net vissen.

Overigens; Ik ben er van overtuigd dat er heel wat kaf onder het spirituele koren zit. Ik durf de stelling aan dat 99% van de 'mediums/paragnosten' ordinaire oplicht(s)ters zijn die het uitsluitend voor hun eigen gewin doen. Echter, er is nog altijd die ene procent die wel integer werkt en die opmerkelijke prestaties weet te boeken.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-2-2010 14:46:03

reacties op grenswetenschap.nl

Lemetje: Ieder medium weet; laat een ander in zijn/haar waarde, doe een ander niet wat u niet wilt dat u geschiedt, wat je uitzend komt 3 voudig terug(goed en slecht).
Dus: Als bovenstaand heerschap er genoegen in schept om een ander onderuit te laten gaan en het ook nog eens in het openbaar doet, kan er vanuit gaat dat hij alles wat hij deed 3 keer zo hard terugkrijgt. Daar hoef je geen medium voor te zijn, daar kun je op wachten.
O ja, hoogmoed komt ten val...
Iedereen heeft zijn eigen werkwijze en het kaf scheidt zich snel genoeg van het koren.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-2-2010 17:23:13

reacties op grenswetenschap.nl

Plakband: Wat een negatieve commentaren op een leuk initiatief. Ik hoop dat GW een sessie kan filmen, ben er nu al benieuwd naar.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-2-2010 18:35:13

reacties op grenswetenschap.nl

portos: BA RABAS en LEMMETJE, ik ben het volkomen met jullie eens. Tracht niet iemand te overtuigen die al op voorhand niet overtuigd wil worden; daarvoor is sommige ego té grooooot.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-2-2010 19:58:05

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van harsesharses: Medium???,bestaan die dan???,door god gegeven gave??????hahahhahhaohohohohohoho!!ik lach me dood!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 13-2-2010 18:55:51

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van B.A. RabasB.A. Rabas:
harses zei:

Medium???,bestaan die dan???,door god gegeven gave??????hahahhahhaohohohohohoho!!ik lach me dood!

Firefox weer terug??
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-2-2010 7:50:22

reacties op grenswetenschap.nl

bert:
lindaatje zei:

Bonnie Bessem uit Den Haag, geweldig medium. Ze kon gister direct de naam van mijn overleden moeder en broer en vader noemen. Ze is down to earth, psycholoog en zeer begaafd. Zie mediumschap.com


Ik begrijp soms niet hoe e.e.a. in de spirituele/paranormale wereld gaat. De familie Bessem profileert zich als zodanig, hebben zich op het Arthur Findley College een plek weten te veroveren en timmeren behoorlijk aan de weg. Waar ik dan enorme moeite mee heb is dat pa Bessem een wegens zelendelicte veroordeelde gynacoloog is (heeft daadwerkelijk in de gevangenis gezeten) en heeft heel veel vrouwen in het ziekenhuis waar hij werkzaam was niet bepaald spiritueel behandeld. De meesten hebben nog problemen van zijn acties. Ook in mijn naaste omgeving. En nog schijnt de man z'n handen niet thuis te houden op spirituele bijeenkomsten bij hem thuis.
Vreselijk vind ik dit en niemand die je erover hoort! Als de man zich inderdaad bekeerd had zou ik zeggen: ja, een verdiende 2e kans, maar nu? Om van te rillen!!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-2-2010 10:37:20

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van vosjevosje: Ik den dat hij in de US moet zoeken,
daar komen ook al die progammas vandaag.
Sarah
This World Tho The Next...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-2-2010 12:10:48

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van RealistRealist: Wat ik me altijd afvraag is waarom die mediums altijd grof geld vragen voor hun "gave"? Als je echt een gave hebt en er de mensheid mee kan helpen hoef je dat toch niet zo financieel uit te buiten!
Audi, vide, tace, si tu vis vivere pace
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-2-2010 14:42:28

reacties op grenswetenschap.nl

Link:
Realist zei:

Wat ik me altijd afvraag is waarom die mediums altijd grof geld vragen voor hun "gave"? Als je echt een gave hebt en er de mensheid mee kan helpen hoef je dat toch niet zo financieel uit te buiten!


ergens heb je wel gelijk,...MAAR.. we leven in een wereld waar geld centraal staat!

-een zanger heeft een gave...en verdient hier bakken geld mee
-modellen hebben de gave van 'mooi' zijn... ook een mooie boterham hoor!
-Medisch personeel heeft een gave om zieke te helpen,..worden ook netjes betaald hoor
-een voetballer heeft de gave om met zijn intuitie om te gaan,..verdient zeker genoeg (om niet van schandalig te spreken)
-Bill gates heeft ons Microsoft gegeven, toch wel een verbetering voor de mensheid,...zeker dik genoeg betaald geweest voor zen gave!

en zo kan je nog wel even doorgaan,..voor "gaves" word grof geld gevraagd,..dat is nu eenmaal het fenomeen van vraag en aanbod!

De echtheid van die 'gave' is een gans andere vraag, maar op jouw vraag heb je wel een antwoord gekregen denk ik


Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-2-2010 16:02:49

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van RealistRealist:
Link zei:

Realist zei:

Wat ik me altijd afvraag is waarom die mediums altijd grof geld vragen voor hun "gave"? Als je echt een gave hebt en er de mensheid mee kan helpen hoef je dat toch niet zo financieel uit te buiten!


ergens heb je wel gelijk,...MAAR.. we leven in een wereld waar geld centraal staat!

-een zanger heeft een gave...en verdient hier bakken geld mee
-modellen hebben de gave van 'mooi' zijn... ook een mooie boterham hoor!
-Medisch personeel heeft een gave om zieke te helpen,..worden ook netjes betaald hoor
-een voetballer heeft de gave om met zijn intuitie om te gaan,..verdient zeker genoeg (om niet van schandalig te spreken)
-Bill gates heeft ons Microsoft gegeven, toch wel een verbetering voor de mensheid,...zeker dik genoeg betaald geweest voor zen gave!

en zo kan je nog wel even doorgaan,..voor "gaves" word grof geld gevraagd,..dat is nu eenmaal het fenomeen van vraag en aanbod!

De echtheid van die 'gave' is een gans andere vraag, maar op jouw vraag heb je wel een antwoord gekregen denk ik




Toch vind ik dit anders. Een gave is iets anders dan een talent. Jezus had de gave om namens god te praten. Dat was niet een talent. Jezus stond ook niet op de markt zijn zakken te vullen.

Mensen met een gave kunnen iets doen voor de mensheid, en daar moet je geen geld voor vragen.
Audi, vide, tace, si tu vis vivere pace
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-2-2010 16:21:48

reacties op grenswetenschap.nl

bert:
Realist zei:

Wat ik me altijd afvraag is waarom die mediums altijd grof geld vragen voor hun "gave"? Als je echt een gave hebt en er de mensheid mee kan helpen hoef je dat toch niet zo financieel uit te buiten!

Toch niet ieder medium vraagt grof geld? En waarom blijft dit toch altijd een discussiepunt? Ga wel of ga niet. Koop een Rolls Roys of neem een Fiat 500, verschil in klasse en prijs.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-2-2010 16:22:04

reacties op grenswetenschap.nl

1SB: @bert
De vergelijking slaat nergens op. Het gaat om het principe geld vragen, niet hoeveel.
--
Mensen die echt een gave hebben zouden die ook kunnen gebruiken om daadwerkelijk iets in de wereld te veranderen. Dat er nog nooit iemand even gehoord heeft wat er nou precies met lady Di is gebeurd ,dat er nooit iemand een babbeltje met hitler heeft gehad, dat er nooit geesten uit de oudheid aan het woord komen etc etc etc
dat vind ik persoonlijk erg vreemd.
--
Ga ik er dan van uit dat ze hun gave dus niet alleen gebruiken uit "goedheid" maar het ook voor eigenbelang gebruiken dan zouden er toch wel mediums zijn die hun gave op dusdanige manier gebruiken dat ze er echt heel rijk van worden, of menselijker nog: heel machtig mee worden....
---
Als er nou een keer een medium komt met : Hey jongens, ik zat gister met cleo te praten en die piramyd`s bouwen, dat deden ze zo en zo joh.
Maar daar meoten we waarschijnlijk nog lang op wachten...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-2-2010 11:16:52

reacties op grenswetenschap.nl

Lemetje:
bert zei:

Realist zei:

Wat ik me altijd afvraag is waarom die mediums altijd grof geld vragen voor hun "gave"? Als je echt een gave hebt en er de mensheid mee kan helpen hoef je dat toch niet zo financieel uit te buiten!

Toch niet ieder medium vraagt grof geld? En waarom blijft dit toch altijd een discussiepunt? Ga wel of ga niet. Koop een Rolls Roys of neem een Fiat 500, verschil in klasse en prijs.

en dan gaan klagen dat die Fiat niet het comfort heeft van de Rolls...kaf en koren?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-2-2010 15:11:33

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van RealistRealist:
Lemetje zei:

bert zei:

Realist zei:

Wat ik me altijd afvraag is waarom die mediums altijd grof geld vragen voor hun "gave"? Als je echt een gave hebt en er de mensheid mee kan helpen hoef je dat toch niet zo financieel uit te buiten!

Toch niet ieder medium vraagt grof geld? En waarom blijft dit toch altijd een discussiepunt? Ga wel of ga niet. Koop een Rolls Roys of neem een Fiat 500, verschil in klasse en prijs.

en dan gaan klagen dat die Fiat niet het comfort heeft van de Rolls...kaf en koren?

?
Audi, vide, tace, si tu vis vivere pace
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-2-2010 15:53:22

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Ja HorusJa Horus:
1SB zei:

@bert
De vergelijking slaat nergens op. Het gaat om het principe geld vragen, niet hoeveel.
--
Mensen die echt een gave hebben zouden die ook kunnen gebruiken om daadwerkelijk iets in de wereld te veranderen. Dat er nog nooit iemand even gehoord heeft wat er nou precies met lady Di is gebeurd ,dat er nooit iemand een babbeltje met hitler heeft gehad, dat er nooit geesten uit de oudheid aan het woord komen etc etc etc
dat vind ik persoonlijk erg vreemd.
--
Ga ik er dan van uit dat ze hun gave dus niet alleen gebruiken uit "goedheid" maar het ook voor eigenbelang gebruiken dan zouden er toch wel mediums zijn die hun gave op dusdanige manier gebruiken dat ze er echt heel rijk van worden, of menselijker nog: heel machtig mee worden....
---
Als er nou een keer een medium komt met : Hey jongens, ik zat gister met cleo te praten en die piramyd`s bouwen, dat deden ze zo en zo joh.
Maar daar meoten we waarschijnlijk nog lang op wachten...

Wel eens van Edgar Cayce gehoord?
Multa novit vulpes, sed felis unum magnum
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-2-2010 16:07:02

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Ron B.Ron B.: als iemand al overtuigd is van de ene zijde van het verhaal dan heeft het geen zin meer om hem te bewegen zijn blik op de andere kant te richten

(om maar even een afslag te nemen, als je een ufo gezien hebt dan kan iedereen gaan roepen wat ze willen, voor jou is die overtuiging onwrikbaar en gewoon een feit, dit geld btw vanaf beide kanten van een verhaal, pro- en anti-)
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-2-2010 16:19:17

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Ron B.Ron B.:
Realist zei:

Wat ik me altijd afvraag is waarom die mediums altijd grof geld vragen voor hun "gave"? Als je echt een gave hebt en er de mensheid mee kan helpen hoef je dat toch niet zo financieel uit te buiten!

niet iedereen over 1 kam scheren

alles wat ik voor anderen doe vraag ik geen cent voor, of dat nou computerhulp of geestelijke hulp is, ik zal nooit om betaling vragen!

ik krijg genoeg geld om van te leven van mijn werkgever, en meer hoef ik ook niet, niet iedereen denkt puur en alleen aan financiële rijkdom hoor
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-2-2010 16:25:43

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van 3.14po3.14po: In deze video heeft Gili het over healers: http://www.dela...set=0&index=1431

Hij gooit wel veel op 1 hoop. Dat soort healen wat hij demonstreert deed Randi ook al. En Popoff is ook al zo oud. Dat is toch niet meteen wat ik bij moderne healers associeer.
United as one. Divided by zero.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-2-2010 16:26:17

 

Nu reageren:

 
Laatste nieuws:   Populair nieuws:
Zelf (uw) nieuws toevoegen » Nieuwsarchief »

GW-Video:
GW Ging Moestafa GW Ging Jezus Redt GW Ging Positieve Nood GW Ging Filip Coppens GW Ging Emile Ratelband
Bij Maaike Baretta van Greenpeace Kachel 2.0 GW Ging Neale Donald Walsch GW bij Sam Osmanagich, ontdekker van de Bosnische piramides Gili: Iedereen Paranormaal!
GW Goes Spiritual, deel 2 Krochten van de ziel, deel 26: de pedofiel GW Goes Spiritual De Chemtrail burgemeester Op het Niburu-event
GW Ging dr. Anne Stijkel Uri Geller Bij Michel keck Contacteer ons  

Dagsponsor: Hier kan uw website of bedrijf staan
Dagsponsor Hier kan uw website of bedrijf staan
Word ook dagsponsor! Voor € 15 door duizenden gezien!


Recente Reacties: Bekijk grenswetenschap-reacties via RSS of XML
 
Zoeken: Go Nu zoeken op grenswetenschap.nlNu zoeken op grenswetenschap.nl
 
Grenswetenschappelijke stickies
Meer »
 
Grenswetenschap 2012-Maya-special
Grenswetenschap Koen-Insectenkampioen-pagina
 
Steun GW, geef de redacteuren een biertje »
 
Vorige maand op GW:
 
Vorig jaar op GW:
 

 
Populairste Links:

Nieuwste Links:
 
 
   
Iets nieuws te melden? E-mail ons dan meteen!
   
  Website-inhoud © 2005 - 2010 grenswetenschap.nl