wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
naar home van Grenswetenschap
naar home van Grenswetenschap
naar home van Grenswetenschap
  naar home van Grenswetenschap

   
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
 
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
 

 
 

Vaccinatie: gokken met gezondheid. (update)

Klik hier om meer van dit soort blogs te bekijken 09-06-2007 | 00:00: Onlangs verscheen de onafhankelijke documentaire ‘Who’s afraid of Tinus?’, een zeer actuele documentaire mede omdat de Gezondheidsraad het advies heeft gegeven het vaccinatieprogramma uit te breiden met een aantal nieuwe vaccins, zowel voor kinderen als voor volwassenen. Deze documentaire schetst een portret van Tinus Smits.

Een gedreven homeopatisch arts die al 20 jaar strijd voert tegen de gevestigde mening dat vaccins geen chronische bijwerkingen kunnen hebben. Hij vindt het noodzakelijk dat er met meer zorg naar vaccins gekeken word, dat kinderen langer en beter gemonitord worden en dat er beter onderzoek naar vaccins gedaan wordt. Deze strijd wordt hem niet in dank afgenomen. Tinus wordt zelfs aangeklaagd bij het medisch tuchtcollege omdat hij onrust veroorzaakt binnen de reguliere gezondheidszorg.


( Uw leiders gaan u voor, v.m. Brits minister van Volksgezondheid krijgt een griepvaccin, had zeker de krant niet gelezen.)

Is Tinus Smit een gevaarlijke gek die de hoofden van mensen vergiftigt met waanideeën dat vaccinaties potentieel gevaarlijk kunnen zijn? Is het rechtvaardig dat zijn mond gesnoerd moet worden? Grenswetenschap.nl ging voor u op onderzoek en gezien onze bevindingen zou het ons niet verbazen als ook wij binnenkort, naast Smit, in het beklaagdenbankje van het Medisch tuchtcollege staan.


( griepvaccin, gekweekt op kippeneieren nog steeds actueel )

Vaccinatie, een korte historie.

Al zo'n duizend jaar voor onze jaartelling was men bekend met de pokken. Een ziekte die in 10 tot 20 procent van de gevallen een dodelijke afloop kende. De oude Grieken zagen omstreeks 400 al dat degenen die de ziekte al eens hadden doorstaan veelal niet een tweede maal ten prooi vielen aan deze aandoening. Soms kwam het voor dat men wel voor de tweede maal de pokken kreeg maar het verloop was dan heel mild en men stierf er in ieder geval niet meer aan.

Dergelijke observaties bracht men ertoe om gezonde mensen opzettelijk te besmetten. Zo maalden de Chinezen omstreeks 900 na Chr. korsten van pokkenpuisten fijn waarna het verkregen poeder opgesnoven kon worden. In het 17de eeuwse Europa deed men iets soortgelijks. Bij een gezond persoon werd een snee toegebracht waarna men de etter uit een pokkenpuist in de wond wreef. Dat was volgens de toenmalige arsten een zeer kwalijke zaak.

Omstreeks diezelfde periode werden, in het Nabije Oosten, de relatief ongevaarlijke koepokken gebruikt om het gevaar van echte pokken te verminderen. Ook op het engelse platteland was toen al bekend dat men, door het melken van koeien, een koepokinfectie kon oplopen en dat daarna een bescherming was opgebouwd tegen echte pokken.

In 1774 was het de engelse boer Benjamin Jesty die zijn vrouw een inenting gaf met de pus van koepokken. Deze handeling vormde de eerste formele basis van ons huidige vaccinatiebeleid. De Franse Louis Pasteur bracht het vaccineren als heilige graal van de gezondheidszorg aan de man. Door het inspuiten van verzwakte bacteriën van bijvoorbeeld rabiës (hondsdolheid) wist hij een jongen te genezen. Sir Almroth Wright volgde Pasteur en ontdekte dat men ook een zekere mate van immuniteit kon verkrijgen door het inspuiten van dode bacteriën. Op deze wijze ontstonden er vaccinaties tegen tyfus, paratyfus, cholera en kinkhoest. Duitsland volgde in 1922 met een vaccinatie tegen difterie. In de Tweede Wereldoorlog kwamen de geallieerden met vaccinaties tegen tetanus.

Vaccinatie was het antwoord op alle mogelijke ziekten. Door het inspuiten van verzwakte of gedode bacteriën kon men immuniteit verkrijgen tegen tal van aandoeningen. Dat dogma heerst nog steeds en op de dag van vandaag vaccineren we alles en iedereen. Honden, katten, vee, ouderen, kinderen, reizigers, soldaten, werknemers, personen uit bepaalde doelgroepen en ga zo maar door. Niemand ontsnapt meer aan de magische spuit of spray die als een kogelvrij vest tegen de vreselijkste ziektes werkt.


( middel erger dan kwaal? reactie op een pokkenvaccinatie )

Je moet wel compleet gestoord zijn om je tegen deze vorm van geneeskunst te keren. Al die duizenden artsen en instanties zoals WHO of het RVP (Rijks Vaccinatie Programma) weten heus wel wat ze doen. Toch?

78 Reacties   © Bert Vanslagmulders
     
Een vriend of kennis van dit blog op de hoogte brengen Niet-werkende hyperlink aan de redactie laten weten De hyperlinks in dit grenswetenschap-blog apart tonen Toevoegen aan uw persoonlijke blog-bibliotheek. Sluit opties
 
Bookmark: Zaplog, , GeenRedactie, Tip, Grubb, msn reporter, Toevoegen aan Ekudos, Toevoegen aan Bligg.be, Toevoegen aan blognetwerk, Toevoegen aan Tagmos

 
   

Reaxies:

grenswetenschappen-avatar van GanzfeldGanzfeld: WOW

dit artikel werd zeker gesponsord door "Cristal Clear".

Glashelder. Ik zal vannacht onrustig slapen ben ik bang.

Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 0:28:48

reacties op grenswetenschap.nl

yoeri: Huh?,
Ik leer nu op school dat het juist wel goed is omdat als je lichaam de ziekteverwekkers toe gedient krijgt dat hij daar net zo op reageert als een echte ziekte en dan antistoffen aanmaakt zodat als de echte ziekte je lichaam binnen komt dat je lichaam precies weet wat hij moet doen omdat hij het eerder heeft gedaan waardoor je minder snel ziek wordt of minder lang ziek bent.

Het is eigenlijk hetzelfde als dat bijv. iemand in de sloot valt.
Als je dat doet zal je eerst schrikken enz. maar als je de volgende keer langs een sloot loopt let jij wel beter op en als je wel valt weet je beter wat je moet doen en dat is toch ook zo bij vaccineren? als je de ziekteverwekkers toedient kun je ziek worden maar aangezien de ziekteverwekkers verzwakt zijn gebeurt dit minder snel, je lichaam schrikt dan en valt aan en als het dan over is kan je lichaam er beter op letten en als ze wel binnendringen weet het lichaam wat hij moet doen

Ben het er niet echt mee eens wat ze hierboven beweren...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 1:10:17

reacties op grenswetenschap.nl

bas: goed stuk! erg moedig van de redactie om zo'n omstreden onderwerp eens onder de aandacht te brengen. ik heb hier zelf ook al wat onderzoek naar gedaan en kwam tot schokkende conclusies. mijn vrouw is zwanger en wij zijn er van overtuigd dat de baby GEEN vaccinaties krijgt, helemaal niets! er is geen enkele reden om een gezond lichaam en een gezond afweersysteem op zo'n manier aan te vallen. het idee dat je een vaccin nodig hebt om je afweersysteem te programmeren is te belachelijk voor woorden en voor een intelligent mens een belediging. mijn afweersysteem functioneerd uitstekend, dank je wel!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 7:44:59

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van GanzfeldGanzfeld: Wie een simpel doosje paracetamol of hoestdrankje koopt krijgt daar wettelijk verplicht een bijsluiter bij met alle voors en tegens van het lapmiddeltje.

Maar wie een vaccinatie krijgt staat keurig in de rij en kan fluiten naar een bijsluiter.

Dat geeft te denken.

Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 8:46:53

reacties op grenswetenschap.nl

Naudiz: Goeie opmerking Ganzfeld...geeft echt wel te denken
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 9:49:05

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van celticceltic: Ik vind dit zeer interressant.
Amor omnia vincit
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 9:53:00

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Clark KendtClark Kendt: Geen naald in mijn arm.

:S
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 12:11:47

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van celticceltic: wat zit jij nou te lullen bij jouw kan toch geen naald door jouw huid heen
Amor omnia vincit
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 12:36:27

reacties op grenswetenschap.nl

joh: Deze censuur website is net spuit 11.
Oud nieuws.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 12:38:02

reacties op grenswetenschap.nl

Redaxie:
joh zei:

Deze censuur website is net spuit 11.
Oud nieuws.

En wat precies zou er te censureren zijn, volgens jou? Moet wel iets héél erg belangrijks zijn? <laatste edit: 29-5-2007 13:09:47>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 13:09:46

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Clark KendtClark Kendt:
celtic zei:

wat zit jij nou te lullen bij jouw kan toch geen naald door jouw huid heen

Je hebt 'em.

:S
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 13:28:22

reacties op grenswetenschap.nl

Gremmie: Aan alle artsen(in de weetnietkunde) en (ge)wetenschappers,..

Veel "Sterkte" en "Beterschap" Gewenst !!

Gremmie <laatste edit: 29-5-2007 14:06:48>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 14:06:47

reacties op grenswetenschap.nl

yoeri: Lees het onderstaande bericht is

Epidemieën
Wat kan gebeuren als vaccinatie achterwege blijft, valt op te maken uit een ervaring in Zweden. Daar stopte in 1979 de vaccinatie tegen kinkhoest. Dat ging drie jaar goed, maar daarna steeg het aantal kinkhoestgevallen explosief. In 1983 en 1985 braken zelfs epidemieën uit. Het aantal kinkhoestgevallen bij kinderen onder de 6 jaar nam toe van 700 gevallen per 100.000 kinderen in 1981 tot 3.200 gevallen per 100.000 kinderen in 1985.
In Nederland kwam in 1999/2000 een mazelenepidemie voor. Van de mensen die besmet raakten, had 94% zich niet tegen deze ziekte laten vaccineren. De epidemie kostte aan drie kinderen het leven. In 2004/2005 heerste in Nederland rodehond onder mensen die niet tegen de ziekte waren gevaccineerd. Minstens 387 mensen kregen de ziekte. Hieronder bevonden zich 32 zwangere vrouwen.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 15:30:38

reacties op grenswetenschap.nl

Ron Brandstichter:
yoeri zei:

Lees het onderstaande bericht is

Epidemieën
Wat kan gebeuren als vaccinatie achterwege blijft, valt op te maken uit een ervaring in Zweden. Daar stopte in 1979 de vaccinatie tegen kinkhoest. Dat ging drie jaar goed, maar daarna steeg het aantal kinkhoestgevallen explosief. In 1983 en 1985 braken zelfs epidemieën uit. Het aantal kinkhoestgevallen bij kinderen onder de 6 jaar nam toe van 700 gevallen per 100.000 kinderen in 1981 tot 3.200 gevallen per 100.000 kinderen in 1985.
In Nederland kwam in 1999/2000 een mazelenepidemie voor. Van de mensen die besmet raakten, had 94% zich niet tegen deze ziekte laten vaccineren. De epidemie kostte aan drie kinderen het leven. In 2004/2005 heerste in Nederland rodehond onder mensen die niet tegen de ziekte waren gevaccineerd. Minstens 387 mensen kregen de ziekte. Hieronder bevonden zich 32 zwangere vrouwen.


nu word bijna overal standaard gevaccineert, maar toch nemen ziektes als kinkhoest weer toe...
vaccinatie is een tijdelijke oplossing die men alleen in het uiterste geval moet gebruiken (en dan nog in zeer beperkte mate) zoniet dan heeft het op de langere termijn geen functie meer.
daarnaast zijn er zoals in het artikel te lezen is ook andere redenen om aan te nemen dat vaccinatie niet altijd de beste oplossing is, en zeker niet de enige oplossing.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 17:25:48

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van kraaikraai:
yoeri zei:

Lees het onderstaande bericht is

Epidemieën
Wat kan gebeuren als vaccinatie achterwege blijft, valt op te maken uit een ervaring in Zweden. Daar stopte in 1979 de vaccinatie tegen kinkhoest. Dat ging drie jaar goed, maar daarna steeg het aantal kinkhoestgevallen explosief. In 1983 en 1985 braken zelfs epidemieën uit. Het aantal kinkhoestgevallen bij kinderen onder de 6 jaar nam toe van 700 gevallen per 100.000 kinderen in 1981 tot 3.200 gevallen per 100.000 kinderen in 1985.
In Nederland kwam in 1999/2000 een mazelenepidemie voor. Van de mensen die besmet raakten, had 94% zich niet tegen deze ziekte laten vaccineren. De epidemie kostte aan drie kinderen het leven. In 2004/2005 heerste in Nederland rodehond onder mensen die niet tegen de ziekte waren gevaccineerd. Minstens 387 mensen kregen de ziekte. Hieronder bevonden zich 32 zwangere vrouwen.



Als je de boel onderzoekt kom je het gegeven tegen dat epidemiën op gezette tijden in golven over de aarde waren; of er nu gevaccineerd is of niet.
Verder is gebleken dat epidemiën werden veroorzaakt door het vaccineren zelf (bijv. mazelen onder de eskimo's).
Ook is komen vast te staan dat het aantal slachtoffers in de gevaccineerde groep hetzelfde, zoniet hoger was dan de niet gevaccineerde groep (bijv. polio in Nederland).
Waarom laten zelfs artsen hun kinderen niet inenten? Waarom keren steeds meer artsen zich tegen het vaccineren? Die zouden toch van wanten moeten weten.

Een lichaam accepteerd een ziekte met een bedoeling, daar is een reden voor. Met vaccineren is deze reden er niet en krijgt het immuunsysteem een opdonder. Het lichaam raakt in verwarring.
Buiten dat; er zijn andere mogelijkheden om vaccinaties toe te dienen, zonder naald in de arm (beter afgestemd op de werking van het lichaam enz.enz.).
Voor wie hier aan twijfeld; doe je huiswerk en beslis gebaseerd op je eigen bevindingen. Dat is pas een goede reden. Niet klakkeloos alles accepteren wat verteld wordt!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 18:21:38

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van kraaikraai: http://www.vrijheids.net/?p=367
overm het HPV vaccin
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 29-5-2007 21:32:32

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van GanzfeldGanzfeld:
yoeri zei:

Lees het onderstaande bericht is

Epidemieën
Wat kan gebeuren als vaccinatie achterwege blijft, valt op te maken uit een ervaring in Zweden. Daar stopte in 1979 de vaccinatie tegen kinkhoest. Dat ging drie jaar goed, maar daarna steeg het aantal kinkhoestgevallen explosief. In 1983 en 1985 braken zelfs epidemieën uit. Het aantal kinkhoestgevallen bij kinderen onder de 6 jaar nam toe van 700 gevallen per 100.000 kinderen in 1981 tot 3.200 gevallen per 100.000 kinderen in 1985.
In Nederland kwam in 1999/2000 een mazelenepidemie voor. Van de mensen die besmet raakten, had 94% zich niet tegen deze ziekte laten vaccineren. De epidemie kostte aan drie kinderen het leven. In 2004/2005 heerste in Nederland rodehond onder mensen die niet tegen de ziekte waren gevaccineerd. Minstens 387 mensen kregen de ziekte. Hieronder bevonden zich 32 zwangere vrouwen.



Waarom stopte men men kinkhoetsvaccins in Zweden?
Was dat misschien in navolging van Japan waar toen met stopte met kinkhoestvaccins bij zuigelingen het sterftecijfer door wiegedood tot nagenoeg 0 daalde?

Mazelen in Nederland, 94 % niet gevaccineerden werden getroffen en die andere 6 %?. Hoeveel gevaccineerden kregen atypische mazelen? Welke chronische klachten hadden de gevaccineerden ontwikkeld?

Niets is absoluut.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 30-5-2007 8:58:58

reacties op grenswetenschap.nl

SR:
Ganzfeld zei:

Wie een simpel doosje paracetamol of hoestdrankje koopt krijgt daar wettelijk verplicht een bijsluiter bij met alle voors en tegens van het lapmiddeltje.

Maar wie een vaccinatie krijgt staat keurig in de rij en kan fluiten naar een bijsluiter.

Dat geeft te denken.




Bezoek eens de website van RIVM (gedeelte RVP)
http://www.rivm.nl/rvp/rijks_vp/

Bijsluiters zat te lezen of downloaden via
http://www.nvi-vaccin.nl/?id=340

En de verkoop van paracetamol gaat heel anders dan de 'verkoop' van vaccins. Evenals de toediening / inname trouwens. Een 1 op 1 vergelijking wat bijsluiter betreft vind ik daarom mank gaan.

Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 30-5-2007 15:15:25

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van GanzfeldGanzfeld: @ SR

Jij bent van mening dat de vergelijking mank gaat.. nou IK niet.
We verschillen dus van mening.

Dat bijsluiters te downloaden zijn of opvraagbaar is nogal wiedes.. maar wie doet dat eenmaal in de rij?

Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 31-5-2007 7:19:29

reacties op grenswetenschap.nl

Ron Brandstichter:
Ganzfeld zei:

@ SR

Jij bent van mening dat de vergelijking mank gaat.. nou IK niet.
We verschillen dus van mening.

Dat bijsluiters te downloaden zijn of opvraagbaar is nogal wiedes.. maar wie doet dat eenmaal in de rij?



bij de meeste medicatie, en ook bij de receptvrije medicijnen krijg je bijna als eerste te horen "lees voor gebruik de bijsluiter", maar bij vaccinaties moet je niet zeuren en in de rij gaan staan.

bij een beetje gemiddeld medicijn bestaat de werking uit bestrijding van kwaal of ziekte, bij een vaccin heb je het over potentieel gevaarlijke ziektekiemen.

als ik een lijst met 30 bijwerkingen moet doorlezen voordat ik een asperine inneem wat voor waarschuwing zou er dan wel niet bij de gemiddelde vaccinatie moeten zitten?

ik denk dat de vergelijking wel degelijk opgaat.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 31-5-2007 11:01:36

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van GanzfeldGanzfeld: en dan te bedenken dat de meeste medicatie symptomen onderdrukken en niet zozeer de kwaal wegnemen. Ik sta steeds sympatieker tegenover homeopatie.

bovendien... 90 % van alle kwalen gaan vanzelf over... dus waar hebben we het over.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 31-5-2007 20:38:29

reacties op grenswetenschap.nl

J.W.: erg goed stukje.
ik ben nog maar 14 en mijn ouders vinden dit soort dingen onzin en laten mij dus gewoon inenten als het "nodig" is. iemand nog tips om dat te verkomen???
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 8-6-2007 17:25:12

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van GanzfeldGanzfeld:
J.W. zei:

erg goed stukje.
ik ben nog maar 14 en mijn ouders vinden dit soort dingen onzin en laten mij dus gewoon inenten als het "nodig" is. iemand nog tips om dat te verkomen???


Als minderjarige ben je natuurlijk goed de klos. Hoewel je mogelijk een rechtzaak over de schending van de integriteit van het lichaam wel zou kunnen winnen is dat geen optie.

bewustwording is wat rest... informeer je ouders.. laat ze bv dit boek Vaccinatie, het einde van een mythe V. Scheibner ISBN 90 5637 139 8 lezen. (leuk vaderdag kado :-)

anderzijds.. niets is zwart wit... sommige mensen ondervinden nadelige effecten van vaccinaties en veel anderen niet. Als je verder gezond bent overleef je een inenting wel. (zo heb ik er al tig gehad en leef nog steeds zonder problemen)

Wat rest is nog 4 jaar wachten tot je zelf je plan kan trekken.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 8-6-2007 19:20:18

reacties op grenswetenschap.nl

J.W.:
Ganzfeld zei:

J.W. zei:

erg goed stukje.
ik ben nog maar 14 en mijn ouders vinden dit soort dingen onzin en laten mij dus gewoon inenten als het "nodig" is. iemand nog tips om dat te verkomen???


Als minderjarige ben je natuurlijk goed de klos. Hoewel je mogelijk een rechtzaak over de schending van de integriteit van het lichaam wel zou kunnen winnen is dat geen optie.

bewustwording is wat rest... informeer je ouders.. laat ze bv dit boek Vaccinatie, het einde van een mythe V. Scheibner ISBN 90 5637 139 8 lezen. (leuk vaderdag kado :-)

anderzijds.. niets is zwart wit... sommige mensen ondervinden nadelige effecten van vaccinaties en veel anderen niet. Als je verder gezond bent overleef je een inenting wel. (zo heb ik er al tig gehad en leef nog steeds zonder problemen)

Wat rest is nog 4 jaar wachten tot je zelf je plan kan trekken.



oke, ik zal kijken voor dat boek. bedankt

maar vanaf 2008 doen ze toch ook chips in die vaccinaties??? dat lijkt me niet zo fijn eigenlijk <laatste edit: 8-6-2007 20:53:11>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 8-6-2007 20:26:24

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van I. GorewitzI. Gorewitz:
Bert zei:

Het bovenstaande bericht bevat een tegenstrijdigheid die de nodige argwaan zou moeten wekken. De doelgroep heeft volgens het bericht onveilige sex, injecteert zich met vuile naalden en laat zich tatoeëren en piercen. Prachtig allemaal, maar waarom moeten dan zuigelingen die vaccinatie krijgen?


antwoord:

Persbericht zei:

Maar omdat Nederlanders steeds meer verre reizen maken, en steeds meer migranten in het land verblijven, neemt de kans op besmetting toe, vinden de auteurs van het artikel.


Minder tegenstrijdig dan het lijkt.

Los van de vraag of je nu moet vaccineren of niet.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 9-6-2007 12:59:26

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van kraaikraai: Ik vraag mij af; vanwaar opeens die push/reklame/berichtgeving voor mensen om zich te laten vaccineren? Als ze het gooien op asielzoekers/reizen enz... dat is al enkele tientallen jaren aan de gang. Waarom nu?

Waarom moeten jonge meisjes zich opeens allemaal laten vaccineren?? Waarom nu?

Waarom ook die herhaaldelijke reklame om je huisdier te laten chippen? Dat is ook al een tijdje aan de gang, maar waarom nu die aandacht?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 9-6-2007 14:07:09

reacties op grenswetenschap.nl

Stephdd: Ik heb sinds begin september2006 last van hooikoorts en allergiën voor huisstofmijt, eiken, beuken, essen, grassen, berken,... Bij de standaard tests ben ik alleen niet allergisch voor dieren en latex.
Nu moet ik wel vertellen dat ik van begin juli tot eind augustus2006 naar Thailand ben geweest en ik heb mij daarom laten vaccineren voor Hepatitis B, DTP (difterie, tyfus en nog iets) en mogelijk nog een inspuiting, maar ik weet niet meer de welke. Deze inspuiting zijn gebeurd in mei of juni 2006.
Mijn vraag is nu of het mogelijk is dat ik die allergiën heb opgelopen omwille van die vaccinaties ofdat het omwille van een te goede hygiëne is waardoor het vetlaagje van mijn huid weerstand heeft verloren.
Studies hebben namelijk aangetoond dat er ook een verband is tussen een goede hygiëne in westerse landen en het toenemende aantal allergische patiënten. Tegenwoordig is het 1 op 3 met een allegie, vroeger was het nog 1 op 25, wist mijn dokter te vertellen.

Mvg
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 9-6-2007 16:14:28

reacties op grenswetenschap.nl

Stephdd: Aah en nog iets, ik heb van de universiteit een rappel gekregen dat ik blijkbaar al lang geleden niet meer ingeënt ben geweest voor "BOF", is dat echt iets noodzakelijks die vaccinatie. Ik weet wel na deze blog dat het een persoonlijke keuze is, maar raden jullie mij dit toch aan of kan ik best wel zonder. Das boffen hé mijn situatie :p <laatste edit: 9-6-2007 16:16:39>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 9-6-2007 16:16:38

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van GanzfeldGanzfeld: [quote=I. Gorewitz]
[
Persbericht zei:

Maar omdat Nederlanders steeds meer verre reizen maken, en steeds meer migranten in het land verblijven, neemt de kans op besmetting toe, vinden de auteurs van het artikel.

Minder tegenstrijdig dan het lijkt.



.... euh volgens mij krijg je hepatitis B meestal door uitwisseling van lichaamssappen.... onveilige sex bv of bloed/bloed contacten.
Ik ben het met Bert eens dat zuigelingen NIET tot de risicogroep behoren...

(tenzij je de pech hebt in handen van gasten zoals Dutroux te vallen maar dan is hepatitis B je minste zorg)

dit is wat wiki zegt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hepatitis_B

Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 9-6-2007 21:11:19

reacties op grenswetenschap.nl

Bert:
Stephdd zei:

Aah en nog iets, ik heb van de universiteit een rappel gekregen dat ik blijkbaar al lang geleden niet meer ingeënt ben geweest voor "BOF", is dat echt iets noodzakelijks die vaccinatie. Ik weet wel na deze blog dat het een persoonlijke keuze is, maar raden jullie mij dit toch aan of kan ik best wel zonder. Das boffen hé mijn situatie :p


Ik kan je aanraden om je in contact te stellen met Tinus Smit (zie website in artikel) Hij is arts en ter zake kundig.. ik heb slechts een mening en wauwel anderen na.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 9-6-2007 21:14:09

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van I. GorewitzI. Gorewitz: [quote=Ganzfeld]
[quote=I. Gorewitz]
[
Persbericht zei:

Maar omdat Nederlanders steeds meer verre reizen maken, en steeds meer migranten in het land verblijven, neemt de kans op besmetting toe, vinden de auteurs van het artikel.

Minder tegenstrijdig dan het lijkt.



.... euh volgens mij krijg je hepatitis B meestal door uitwisseling van lichaamssappen.... onveilige sex bv of bloed/bloed contacten.
Ik ben het met Bert eens dat zuigelingen NIET tot de risicogroep behoren...

(tenzij je de pech hebt in handen van gasten zoals Dutroux te vallen maar dan is hepatitis B je minste zorg)

dit is wat wiki zegt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hepatitis_B


[/quote]
Duidelijk,
Thanx
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 10-6-2007 16:37:06

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Ivory^Ivory^:
Ganzfeld zei:


.... euh volgens mij krijg je hepatitis B meestal door uitwisseling van lichaamssappen....




sinds wanneer is (bijv.) snot geen lichaamssap? daar komen kinderen eggies wel mee in aanraking. <laatste edit: 13-6-2007 14:18:21>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 13-6-2007 14:17:53

reacties op grenswetenschap.nl

pelleboer: hoi,

ik ga naar mexico op vakantie. moet ik me vaccineren tegen tropische ziektes of niet?
advice.....please

Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 1-8-2007 9:58:12

reacties op grenswetenschap.nl

marga: http://www.time...d=rss-topstories
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-12-2007 18:51:31

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van GanzfeldGanzfeld:
pelleboer zei:

hoi,
ik ga naar mexico op vakantie. moet ik me vaccineren tegen tropische ziektes of niet?
advice.....please


Neen natuurlijk. Tenzij je diep de jungle intrekt en je laat bijten door gele koorts of malaria muggen...Of lichaamsappen gaat uitwisselen natuurlijk. Maar ik denk zo maar eens dat dát niet het geval is.



Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-12-2007 19:49:21

reacties op grenswetenschap.nl

sjaak: Tsja, het probleem met dit soort websites is dat men, omdat het nú zo goed met ons gaat, is vergeten hoeveel vreselijke ziektes er vroeger waren. Ziektes die dankzij vaccinaties tot het verleden behoren in ons welvarende land.

De PvdA had nog niet zo lang geleden het idee geopperd om ons leger af te schaffen, want "we leven immers toch in vrede".
Ook weer een mooi voorbeeld van de vergeetachtigheid van de mens en van de onnozele gedachte dat wat nu niet is ook nooit meer zal zijn.

Dus, wakker blijven en je hoofd gebruiken.

Groet,
Sjaak
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 10-12-2007 16:17:49

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van cootjecootje: inderdaad strakke opmerking

Ganzfeld zei:

Wie een simpel doosje paracetamol of hoestdrankje koopt krijgt daar wettelijk verplicht een bijsluiter bij met alle voors en tegens van het lapmiddeltje.

Maar wie een vaccinatie krijgt staat keurig in de rij en kan fluiten naar een bijsluiter.

Dat geeft te denken.



...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 11-12-2007 21:39:13

reacties op grenswetenschap.nl

marga: Het volgende schandaaltje in de rij; Canada stopt met het inenten tegen bof na allergische reacties van de jongeren;

http://www.theg...0071212.NATS12-3
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 13-12-2007 19:19:27

reacties op grenswetenschap.nl

Bert Vanslagmulders: Hoi Marga

Ik kan nog wel een assistente gebruiken :-) en jij lijkt me een goede kandidaat.... zin om wat met je leven te doen ?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 13-12-2007 21:11:49

reacties op grenswetenschap.nl

gast: SV40 - vervuild poliovaccin met als extra een apenvirus

Tussen 1954 en 1962 zijn er alleen al in Amerika 98 miljoen Amerikanen ingeënt met een poliovaccin dat vervuild was met het SV40 virus. Men vermoedt een relatie tussen dit type virus en diverse vormen van kanker omdat de twee vaak samen aangetroffen worden. Al in 1960 was dit bekend maar men is om financiële redenen (zoals altijd) nog jaren gewoon doorgegaan met het gebruik van dat vaccin, ook in Nederland

Please forward this clip (link) to everyone you know who thinks vaccines are "safe and effective."


http://achtdagenineenweek.blogspot.com/
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-12-2007 1:25:29

reacties op grenswetenschap.nl

marga:
Bert Vanslagmulders zei:

Hoi Marga

Ik kan nog wel een assistente gebruiken :-) en jij lijkt me een goede kandidaat.... zin om wat met je leven te doen ?



O ja????
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-12-2007 1:26:30

reacties op grenswetenschap.nl

gast: http://articles...ou-must-see.aspx
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 13-1-2008 9:40:49

reacties op grenswetenschap.nl

jspreen: Vaccinatie? Puur bedrog en hersenschimmen. Google eens de naam Antoine Béchamp, tijdgenoot en tegenstander van Louis Pasteur en één van de meest betitelde geleerden uit de Franse geschiedenis.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 13-1-2008 22:13:19

reacties op grenswetenschap.nl

gast: http://www.vrijheids.net/?p=529

Geen reden tot bezorgdheid: 28 vrouwen kregen miskraam na HPV-vaccinatie.
Filed under: Vaccinaties — Redpill @ 3:10 pm
De volgende tekst is een vertaling van een artikel dat op 6 December 2007 op Fox News verscheen:

“Volgens de Amerikaanse Food and Drugs Administration is het baarmoederhalskanker- vaccin Gardasil veilig, ondanks het feit dat 28 gevaccineerde vrouwen een miskraam kregen, aldus CNSnews.com (klik hier voor het volledige rapport).

Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 14-1-2008 10:08:51

reacties op grenswetenschap.nl

marga: CDC Purchasing 10 Million Doses of Gardasil

The Centers for Disease Control and Prevention’s (CDC) latest round of acquisitions under its Vaccines for Children program includes the purchase of 10 million doses of Merck’s human papillomavirus (HPV) vaccine Gardasil, according to CDC solicitation documents.


http://www.fdan...84&issueId=11210
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-1-2008 11:44:34

reacties op grenswetenschap.nl

boerentrien: Voorstel om alle kinderen tussen de 6 en 18 maanden jaarlijks een griepprik te geven, uiteraard zo snel mogelijk, maar niet later dan 2009/2010.

quote;

All Kids Must Get Flu Vaccine, Panel Says

WASHINGTON (Feb. 28) - All U.S. children aged from six months up to 18 should be immunized every year against influenza, a panel of federal vaccine advisers said on Wednesday.

The panel, which advises the U.S. Centers for Disease Control and Prevention on vaccine matters, agreed unanimously at its regular meeting in Atlanta that the new recommendations should go into effect as soon as possible, but no later than the 2009-2010 flu season.....

unquote

http://news.aol...WS00010000000001
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 28-2-2008 19:46:05

reacties op grenswetenschap.nl

boerentrien: Erkenning Volgens onderstaand artikel heeft de regering - na jaren volgehouden te hebben dat er geen bewijs is dat autisme het gevolg is van vaccinaties - toegegeven dat vaccinaties autisme (kunnen) veroorzaken.

Government Concedes Vaccine-Autism Case in Federal Court - Now What?
After years of insisting there is no evidence to link vaccines with the onset of autism spectrum disorder (ASD), the US government has quietly conceded a vaccine-autism case in the Court of Federal Claims.

http://www.huff...cci_b_88323.html
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 28-2-2008 21:51:56

reacties op grenswetenschap.nl

advokaatvandeduivel: Geen reden tot bezorgdheid: 28 vrouwen kregen miskraam na HPV-vaccinatie.

Ze kregen dat dus ook na het hebben van seks... stemt tot nadenken.

Boeiende discussie!
Ik mis 1 element: wat met de verantwoordelijkheid die je hebt als individu t.o.v. de gemeenschap. Ik neem het risico... maar laat ik de anderen daabij meekiezen?
Gooi dit maar in het midden... vlieg er maar op.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 4-3-2008 12:03:18

reacties op grenswetenschap.nl

boerentrien:
advokaatvandeduivel zei:

Geen reden tot bezorgdheid: 28 vrouwen kregen miskraam na HPV-vaccinatie.

Ze kregen dat dus ook na het hebben van seks... stemt tot nadenken.

Boeiende discussie!
Ik mis 1 element: wat met de verantwoordelijkheid die je hebt als individu t.o.v. de gemeenschap. Ik neem het risico... maar laat ik de anderen daabij meekiezen?
Gooi dit maar in het midden... vlieg er maar op.


Het niet willen vaccineren door ouders heeft m.i. te maken met een grondig onderzoek naar vaccinatie (rationeel verklaarbare misstandenden en gevaren) en komt mogelijk tevens voort uit een (meer) holistische levensvisie. De techniek vergeet wel eens dat wij onvoorspelbaar reagerende mensen zijn, complexe gehelen die niet allemaal even goed reageren op een puur technische benadering (ala automonteur).

Simpel gezegd; niet iedereen reageert hetzelfde op een identieke vaccinatie.

Je stelt dat je mogelijk een gevaar voor de omgeving bent door je niet te laten vaccineren. Wel, laat je omgeving uit z'n luie stoel komen en voor zichzelf een BEWUSTE beslissing maken, voor of tegen, dat maakt niet uit. Degenen die lynchneigingen vertonen, zijn in het algemeen diegenen die geen verantwoordelijkheid (willen)nemen voor hun eigen gezondheid en een of andere authoriteit napraten. Zoals gebruikelijk; (aangepraatte) angst regeert hier
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 4-3-2008 23:02:19

reacties op grenswetenschap.nl

he: Andere tijden: polio
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-3-2008 6:32:23

reacties op grenswetenschap.nl

boerentrien:
he zei:

Andere tijden: polio



Onderzoek en verbaas u
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-3-2008 6:51:47

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van VoetnootVoetnoot: Zijn er ook een aanwijzingen dat dyslexie iets met vaccinaties te maken heeft?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-3-2008 9:09:04

reacties op grenswetenschap.nl

he: @boerentrien

Uhm, mijn werk is o.a. vaccin onderzoek... Ik doe het dus dagelijks... Uw beeld van vaccinaties en hoe ze werken is totaal verwrongen en wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken. U verkondigd "inzichten" die iets nieuws moeten zijn, maar juist de basis achter vaccineren is ( het lichaam is geen machine en de vaccinatie werkt bij iedereen net iets anders ). <laatste edit: 5-3-2008 12:49:39>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-3-2008 12:49:37

reacties op grenswetenschap.nl

Sgerp:
Voetnoot zei:

Zijn er ook een aanwijzingen dat dyslexie iets met vaccinaties te maken heeft?

Dyslexie heeft iets te maken met vacinateis.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-3-2008 12:51:54

reacties op grenswetenschap.nl

Voetnoot:
Sgerp zei:

Voetnoot zei:

Zijn er ook een aanwijzingen dat dyslexie iets met vaccinaties te maken heeft?

Dyslexie heeft iets te maken met vacinateis.

vacinateis. Ook last van??
Heb je misschien meer info?
Linkjes of zo? <laatste edit: 5-3-2008 13:03:02>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-3-2008 13:02:32

reacties op grenswetenschap.nl

boerentrien: Vaccination Is
NOT Imminization

http://www.rense.com/general81/notim.htm
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 11-3-2008 21:13:51

reacties op grenswetenschap.nl

boerentrien: Vaccine Excipient & Media Summary, Part 2
Excipients Included in U.S. Vaccines, by Vaccine
Includes vaccine ingredients (e.g., adjuvants and preservatives) as well as substances used during the manufacturing process,
including vaccine-production media, that are removed from the final product and present only in trace quantities.
In addition to the substances listed, most vaccines contain Sodium Chloride (table salt).

http://www.cdc....ient-table-2.pdf
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 11-3-2008 21:17:04

reacties op grenswetenschap.nl

he:
boerentrien zei:

Vaccination Is
NOT Imminization

http://www.rense.com/general81/notim.htm


Ben na 5 zinnen opgehouden, alle 5 zinnen zijn feitelijk onjuist.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 11-3-2008 22:16:01

reacties op grenswetenschap.nl

boerentrien:
he zei:

boerentrien zei:

Vaccination Is
NOT Imminization

http://www.rense.com/general81/notim.htm


Ben na 5 zinnen opgehouden, alle 5 zinnen zijn feitelijk onjuist.


Heerlijk die onderzoekende wetenschappelijke geest Deze info past inderdaad niet bij jouw wereldbeleving, maar of het daarom minder waard is om onderzocht te worden Feitelijk onjuist, zeg je. Feitelijk conform welke norm?? De hedendaagse wetenschappelijk geaccepteerde visie? Dan heb je helemaal gelijk. Case closed.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-3-2008 18:27:17

reacties op grenswetenschap.nl

he: Zucht, u wilt het uitgespeld hebben...

"Immunity is inbuilt -- it may be weak, medium or strong."

Wrong, immunity is acquired, or at least in the sense of immunisation. The only "inbuilt" immunity is innate immunity. This type of immunity does not allow any immunisation since it lacks "memory".

"If weak it can be built."

Wrong, there is no "training" of the innate immunity, one can immunisize the adaptive immune system, trough the creation of memory cells. These cells are antigen specific and do no "train" the immune system in a broad sense.

"For healthy immunity your blood should be 70% alkaline and 30% acidic."

Wrong, utterly non-sence, Blood pH is aprox 7.4.

"But because of the wrong food that we eat day in and day out this ratio is in inverse proportion."

Wrong, normal eating patterns have no effect on blood pH, which remain between 7.36 and 7.44 aprox. trough natural buffers.

"Impure blood then destroys the immunity and internal organs creating dis-ease state"

Wrong, utterly non-sence.

Voor het gemak even in het engels, aangezien ik dat de voertaal is in deze. Spelfouten voorbehouden, heb hier even geen spel-controle en het is laat...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-3-2008 20:42:20

reacties op grenswetenschap.nl

boerentrien: 'k wist 't wel De beerput gaat weer 's open.

The Great HPV Vaccine Hoax Exposed

(NaturalNews) For the last several years, HPV vaccines have been marketed to the public and mandated in compulsory injections for young girls in several states based on the idea that they prevent cervical cancer. Now, NaturalNews has obtained documents from the FDA and other sources (see below) which reveal that the FDA has been well aware for several years that Human Papilloma Virus (HPV) has no direct link to cervical cancer.


http://www.natu...V_Vaccine_0.html
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 14-3-2008 20:04:33

reacties op grenswetenschap.nl

he: Hoe vaak gaat dat artikel nog naar boven komen? Begint saai te worden...

Staat niets nieuws en niets bijzonders in. Lezen is wel een vak...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 14-3-2008 23:32:16

reacties op grenswetenschap.nl

Hilde M.Makkinje: Mijn kinderen worden niet gevaccineerd en ik heb een fantastisch alternatief gevonden in Transfer Factors!

Puur natuur en verhoogt het immuunsysteem met een boost van 437%! Het is wetenschappelijk bewezen door meer dan 3000 onderzoekstudies en klinische onderzoeken.. En is al bekent sinds 1949, maar werd door de pharmaceutische industrie buiten de bekendheid gehouden vanwege de hoge investeringen in anti biotica.. en we weten allemaal waar dat toe heeft geleid!

Neem een kijkje en leer meer: www.university-4life.hyves.nl of bestel direct op www.missmac.4healthdirect.com en werk aan een natuurlijke manier om het immuunsysteem te versterken en jezelf, je kinderen en familie te beschermen tegen; Virussen, Bacterien, Schimmels, Parasieten & Infecties!

Vraag meer informatie aan via MissMacLifeStylezz@tiscali.nl
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 11-4-2008 11:17:23

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Ward AalWard Aal:
Hilde M.Makkinje zei:

Mijn kinderen worden niet gevaccineerd en ik heb een fantastisch alternatief gevonden in Transfer Factors!

Puur natuur en verhoogt het immuunsysteem met een boost van 437%! Het is wetenschappelijk bewezen door meer dan 3000 onderzoekstudies en klinische onderzoeken.. En is al bekent sinds 1949, maar werd door de pharmaceutische industrie buiten de bekendheid gehouden vanwege de hoge investeringen in anti biotica.. en we weten allemaal waar dat toe heeft geleid!

Neem een kijkje en leer meer: www.university-4life.hyves.nl of bestel direct op www.missmac.4healthdirect.com en werk aan een natuurlijke manier om het immuunsysteem te versterken en jezelf, je kinderen en familie te beschermen tegen; Virussen, Bacterien, Schimmels, Parasieten & Infecties!

Vraag meer informatie aan via MissMacLifeStylezz@tiscali.nl

Is dat gezond, wanneer je immuunsysteem opeens 4.37 x zo hard gaat werken?

Ward
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 11-4-2008 11:46:45

reacties op grenswetenschap.nl

He: " verhoogt het immuunsysteem met een boost van 437%"

Kun je dit nader toelichten? Welk deel van het immuunsysteem is veranderd? Wat is er gemeten? Waaruit bleek de verbetering? Hoe lang duurde het effect?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-4-2008 11:58:18

reacties op grenswetenschap.nl

Duh:
Hilde M.Makkinje zei:

Mijn kinderen worden niet gevaccineerd en ik heb een fantastisch alternatief gevonden in Transfer Factors!

Puur natuur en verhoogt het immuunsysteem met een boost van 437%! Het is wetenschappelijk bewezen door meer dan 3000 onderzoekstudies en klinische onderzoeken.. En is al bekent sinds 1949, maar werd door de pharmaceutische industrie buiten de bekendheid gehouden vanwege de hoge investeringen in anti biotica.. en we weten allemaal waar dat toe heeft geleid!

Neem een kijkje en leer meer: www.university-4life.hyves.nl of bestel direct op www.missmac.4healthdirect.com en werk aan een natuurlijke manier om het immuunsysteem te versterken en jezelf, je kinderen en familie te beschermen tegen; Virussen, Bacterien, Schimmels, Parasieten & Infecties!

Vraag meer informatie aan via MissMacLifeStylezz@tiscali.nl


Gezondheid zit niet in een potje.....toen niet , nu niet en morgen niet. het bewijs ligt in de afwezigheid van zeer oude en gezonde rijken der aarde.... ze gaan net zo snel dood en aan dezelfde gemiddelde doodsoorzaken als de doorsnee gegoede burger.

Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 14-4-2008 16:36:01

reacties op grenswetenschap.nl

marga: Volgens dit bericht komt men terug op het geven van combi-vaccinaties omdat deze het risico op toevallen verdubbelt (vergeleken bij de groep die deze stoffen separaat kregen toegediend). De combi's werden gegeven om de baby's zo min mogelijk te hoeven prikken.

Tja.... en zo herroept men iedere keer weer een genomen beslissing omdat het achteraf blijkt dat het niet zo'n goed idee was. Wie weet, zal ooit eens blijken dat het vaccineren an sich niet zo'n goed idee was

Ziehier het artikel en de link;

ACIP Withdraws Preference for ProQuad Vaccine Due to Seizures

The CDC's Advisory Committee on Immunization Practices has withdrawn its expressed preference for the ProQuad vaccine for protection against measles, mumps, rubella, and chickenpox due to a higher rate of seizures in pediatric patients, according to an Associated Press story.

In a study presented to the committee, children aged 12 to 23 months who received the vaccine had double the rate of seizures as children who got separate vaccinations for MMR and chickenpox. This equates to one additional case of convulsion per 2000 vaccinations.



http://www.pkids.org/immunizenews/
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-4-2008 23:02:59

reacties op grenswetenschap.nl

He: Die klok en klepel blijft moeilijk...

Het gaat hier om één specifiek, relatief nieuw vaccin, MMR-V, wordt ook in Nederland niet gebruikt.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-4-2008 23:19:18

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Ward AalWard Aal:
He zei:

...... wordt ook in Nederland niet gebruikt.

Is het daarom niet belangrijk?

Ward
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-4-2008 23:20:42

reacties op grenswetenschap.nl

Piep:
advokaatvandeduivel zei:

Geen reden tot bezorgdheid: 28 vrouwen kregen miskraam na HPV-vaccinatie.

Ze kregen dat dus ook na het hebben van seks... stemt tot nadenken.

Boeiende discussie!
Ik mis 1 element: wat met de verantwoordelijkheid die je hebt als individu t.o.v. de gemeenschap. Ik neem het risico... maar laat ik de anderen daabij meekiezen?
Gooi dit maar in het midden... vlieg er maar op.


De mensen die zich laten inenten worden toch immuun...... Dit is een opmerking van likmevestje. Dus als ik me niet laat inenten worden de mensen die zich wel inenten ziek?!?!? Dan heeft het inenten toch ook geen zin...!!!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 10-6-2008 15:21:41

reacties op grenswetenschap.nl

He: Om een ziekte uit een populatie te krijgen (uit te roeien), heb je een bepaalde populatiegraad nodig (tussen de 90% en 100% meestal). Hierom kun je spreken van verantwoordelijkheid richting gemeenschap.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 10-6-2008 15:25:49

reacties op grenswetenschap.nl

Gerard:
He zei:

Om een ziekte uit een populatie te krijgen (uit te roeien), heb je een bepaalde populatiegraad nodig (tussen de 90% en 100% meestal). Hierom kun je spreken van verantwoordelijkheid richting gemeenschap.

Maar niet verantwoordelijkheid richting de natuurlijke gang van zaken, vandaar dat er steeds meer mensen komen die minder sterk zijn en snel ziek kunne worden. Heel kunstmatig dus. Ziekte en dood zijn niet leuk maar horen nu eenmaal bi de biologie.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 10-6-2008 15:33:30

reacties op grenswetenschap.nl

Piep:
He zei:

Om een ziekte uit een populatie te krijgen (uit te roeien), heb je een bepaalde populatiegraad nodig (tussen de 90% en 100% meestal). Hierom kun je spreken van verantwoordelijkheid richting gemeenschap.


Ben ik nou zo dom of is hier iets anders aan de hand. Je laat je inenten zodat je immuun word voor een ziekte. He suggereert dat de inenting bij jouw alleen werkt als je buurman zich ook laat inenten...
Hij bedoeld waarschijnlijk dat de ziekte in zijn totaliteit verdwijnt, maar ik mag toch zelf wel bepalen of ik ziek wil worden... En als je ingeent bent zou je je geen zorgen hoeven maken als je buurman die niet ingeent is wel vatbaar is voor deze ziekte.
Verder is het ook helemaal niet duidelijk dat je niet ziek kan worden ook al ben je ingeent. Wat is er ook tegen ziek worden. Wat is het volgende wat de overheid wil beheersen? De meeste ziekten zijn over het algemeen ongevaarlijk en goed behandelbaar. Er zijn altijd uitzonderingen binnen een ziektebeeld, maar dit is ook mogelijk als je wel bent ingeent. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben niet tegen het inenten, maar wel tegen de manier waarop het je door de strot geduwd word. Een betere voorlichting en voor- en nazorg zijn toch wel zeer wenselijk! Heren ambtenaren, durf ook eens toe te geven dat niet alles wat jullie doen een onbetwist succes is (recent voorbeeld: de Roertunnels op de A73...) Mensen (en dieren) zijn geen laboratoriuminstrumenten waar je ongestraft proeven op kunt loslaten.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 10-6-2008 23:36:13

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van jspreenjspreen:
he zei:


Uhm, mijn werk is o.a. vaccin onderzoek... Ik doe het dus dagelijks...


Goh He, jij bent ook overal te vinden hè? Vaccinaties onderzoeken, PCR runs (of hoe dat ook maar mag heten) doen, de inhoud van al of niet met schimmel bevuilde petrischaaltjes bestuderen. Veelzijdig! Weet je dat de grondlegger van wat jij nu doet Louis Pasteur heette? En dat de heden ten dage toch wel zeer beroemde Louis Pasteur eigenlijk weinig meer heeft gepresteerd dan heel handig een zekere Antoine Bechamp te plagieren en diens bevindingen totaal verdraaid heeft? Vaccinatie? Zowat het stomste wat er is.


Jouw zinnetje over "De vaccinatie werkt bij iedereen anders"... Kostelijk... <laatste edit: 11-6-2008 0:17:35>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 11-6-2008 0:13:37

reacties op grenswetenschap.nl

Rebel:
He zei:

Om een ziekte uit een populatie te krijgen (uit te roeien), heb je een bepaalde populatiegraad nodig (tussen de 90% en 100% meestal). Hierom kun je spreken van verantwoordelijkheid richting gemeenschap.


Kostelijk gewoon. Niks meer aan doen.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 11-6-2008 2:13:37

reacties op grenswetenschap.nl

Rebel: Wist U dat:
- er de afgelopen twee jaar een grote gratis vaccinatie tegen hepatitis-B is geweest onder jonge homoseksuelen?
- er in de jaren 80 van de vorige eeuw ook zo'n programma is geweest?
- er momenteel een enorme uitbraak van HIV serpositiviteit is onder jonge homoseksuelen?
- dat de eerste uitbraak van aids in Amsterdam rond 1984 ook onder de hepatitis-B gevaccineerden was?
- dat de eerste aids uitbraken in Afrika in verband gebracht worden met een uitgebreid polio-vaccinatie programma met vaccins uit apennieren?
- ik het gek vind dat niemand dat gek vind?
- ik daar zo mijn eigen gedachten over heb?
- dat ik blij ben dat ik dat allemaal nog weet en meemaak?
http://z9.invisionfree.com/Andere_Kijk/index.php? <laatste edit: 11-6-2008 2:21:47>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 11-6-2008 2:18:09

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van SteenslagenSteenslagen:
The Sunday Times, December 14, 2008

Mystery illness paralyses girl given cervical cancer jab

Daniel Foggo and Philip Cardy

A 12-year-old schoolgirl has been left paralysed from the waist down by a mystery illness that came on 30 minutes after she was given the new anticervical cancer jab.

Ashleigh Cave suffered dizziness and headaches soon after the vaccination at her school and then deteriorated rapidly, collapsing several times over the following days.

A week later she was admitted to hospital after losing all strength in her legs and, two months on, there has been no improvement.

Her mother Cheryl, 37, from Aintree, Merseyside, is blaming her daughter’s condition on the human papillomavirus (HPV) jab, which was introduced in Britain in September as part of a government-funded vaccination programme.

Related Links
Schoolgirls to get vaccinated against cervical cancer
What is cervical cancer?
Briefing: Cervical cancer jab


All girls aged 12 and 13 are being offered vaccinations with Cervarix, a drug that stimulates the body to defend itself against HPV, to protect against the later onset of cervical cancer which is linked to the virus.

In America, where an immunisation programme using a similar product, Gardasil, began more than a year earlier, there have been dozens of serious “adverse events” reported in which a link to the vaccinations is suspected.

They included 30 deaths in addition to cases of Guillain-Barré syndrome, an auto-immune disease that can cause paralysis. The American authorities have said, however, that there is no evidence the HPV jabs caused these reactions.


Lees verder op: http://www.time...ticle5337885.ece

of

http://www.godl...essage685205/pg1 <laatste edit: 15-12-2008 16:53:04>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-12-2008 16:52:01

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van SteenslagenSteenslagen: Eustace Mullins' meesterwerk MURDER BY INJECTION, THE STORY OF THE MEDICAL CONSPIRACY AGAINST AMERICA staat online.

Hoofdstuk 4 heet niet zomaar Death and Vaccination. http://www.scri...der-by-Injection
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-12-2008 17:02:53

 

Nu reageren:

 
Laatste nieuws:   Populair nieuws:
Zelf (uw) nieuws toevoegen » Nieuwsarchief »

GW-Video:
GW Ging Moestafa GW Ging Jezus Redt GW Ging Positieve Nood GW Ging Filip Coppens GW Ging Emile Ratelband
Bij Maaike Baretta van Greenpeace Kachel 2.0 GW Ging Neale Donald Walsch GW bij Sam Osmanagich, ontdekker van de Bosnische piramides Gili: Iedereen Paranormaal!
GW Goes Spiritual, deel 2 Krochten van de ziel, deel 26: de pedofiel GW Goes Spiritual De Chemtrail burgemeester Op het Niburu-event
GW Ging dr. Anne Stijkel Uri Geller Bij Michel keck Contacteer ons  

Dagsponsor: Hier kan uw website of bedrijf staan
Dagsponsor Hier kan uw website of bedrijf staan
Word ook dagsponsor! Voor € 15 door duizenden gezien!


Recente Reacties: Bekijk grenswetenschap-reacties via RSS of XML
 
Zoeken: Go Nu zoeken op grenswetenschap.nlNu zoeken op grenswetenschap.nl
 
Grenswetenschappelijke stickies
Meer »
 
Grenswetenschap 2012-Maya-special
Grenswetenschap Koen-Insectenkampioen-pagina
 
Steun GW, geef de redacteuren een biertje »
 
Vorige maand op GW:
 
Vorig jaar op GW:
 

 
Populairste Links:

Nieuwste Links:
 
 
   
Iets nieuws te melden? E-mail ons dan meteen!
   
  Website-inhoud © 2005 - 2010 grenswetenschap.nl