Robbie Williams heeft al enkele keren een UFO gezien en zet zijn zinnen, naar verluidt, op een heus observatorium. Om de UFO's beter te kunnen spotten.

Williams bezocht de National Optical Astronomy Observatories in Tucson, Arizona en kreeg er de mogelijkheid om naar de sterren te kijken. Hij was dermate in de wolken dat hij de boel wou kopen.

Robbie Williams
Robbie Williams

De eerste keer dat Robbie een UFO zag was toen hij nog een klein jongetje was. De tweede keer vloog er een Unidentified Flying Object over een hotel in Beverly Hills. "Ik lag 's nachts op een stretcher op het balkon en zag plotseling een groot, vierkant gevaarte in de lucht zweven." De derde UFO verscheen nadat de zanger een nummer over aliens had geschreven.

Volgens bronnen rondom de zanger is Robbie Williams de weg een beetje kwijt. Hij trekt de woestijn in om naar de melkweg te staren en wil per sé zijn eigen observatorium.
Volgens de website niburu.nl bezoekt Robbie Williams geregeld hun archieven. Dit is bij hen bekend geworden via een persoon die al lange tijd contact met Robbie onderhoudt; op diverse "niveaus".

Robbie Williams schijnt te hebben gezegd dat hij stopt met zingen en zich fulltime op UFO-logie wil leggen.

Update 9-5-08: Onlangs was Robbie Williams op een UFO-conferentie in Nevada, Amerika. Hieronder kunt u een audio-verslag horen. 

Dr. Phil: Tjah, als je het geld hebt, why not.
Op 17-03-2008 0:30:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva: Ai, misschien kan Robbie morgenochtend met me mee naar m'n gekkendokter..
Op 17-03-2008 0:59:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Mensen die Ufo's zien zijn niet gek.

Ik zal hem eens uitnodigen voor ons radioprogramma.
Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 17-03-2008 9:23:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Voetnoot:
Ronald:

Ufologen bestaan niet, om de simpele reden dat UFO's, in de vorm van 'groene mannetjes' bedoel ik dan wel, niét bestaan.
Ronald.

UFO's in de vorm van groene mannetjes?
Jij ziet nog meer dan mensen die zeggen een UFO gezien te hebben.

Zeer grenswetenschappelijk Ronald!
Respect!
Op 17-03-2008 11:08:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
DaVince:
Ronald:

Ufologen bestaan niet, om de simpele reden dat UFO's, in de vorm van 'groene mannetjes' bedoel ik dan wel, niét bestaan.
Ronald.


Klopt want Roland heeft het heelal geschapen en weet dus precies hoe alles in elkaar steekt en wat wel en niet bestaat.
Religion, a placebo which causes damage.
Op 17-03-2008 0:56:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dr. Phil: Robbie Williams die niburu.nl bezoekt.

Helemaal de weg kwijt, inderdaad.
Op 17-03-2008 14:44:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ghislain:
Ron B.:

Ronald:

DaVince:

Ronald:

Ufologen bestaan niet, om de simpele reden dat UFO's, in de vorm van 'groene mannetjes' bedoel ik dan wel, niét bestaan.
Ronald.


Klopt want Roland heeft het heelal geschapen en weet dus precies hoe alles in elkaar steekt en wat wel en niet bestaat.

Ik geloof alleszins niet in aliens die 'onze planeet observeren en bezoeken' ('Little Green Men' dus) .....

Ronald.


en eindelijk is bij ronald het hoge woord eruit:

"geloof"

waar is de wetenschap ineens gebleven?
of geloof je alleen maar in wetenschappen die bij je overtuigingen aansluiten, misschien?

de term ufo heeft helemaal niets te maken met groene mannetjes, als je een onbekend russisch spionagevliegtuig zou zien dan is dat evenzogoed een ufo, en de meeste russen zijn niet klein en groen


De term UFO, toen ze gelanceerd werd, had juist àlles te maken met "Little Green Men" (LGM). Zij werd uitgevonden door Amerikanen na niet-aflatende "waarnemingen" van zogezegde "buitenaardse tuigen en buitenaardse wezens". Iedereen weet dat de term oorspronkelijk daarvoor werd uitgevonden.

Wat roland bedoelt - volgens mij - met niet geloven, in het specifieke geval van UFO's, is dat er geen bewijzen zijn.

G.
Op 17-03-2008 19:41:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Dat klopt niet helemaal. De eerste benamingen waren "Flying Saucers" oftewel vliegende schotels. Pas later is de toendertijd neutrale naam UFO gevonden en dat is niks meer en niks minder dan welk ongeidentificeerd vliegend toestel dan ook.
Maar verder verwijst Ufo naar nog meer zaken zoals:

Ufo (motorfiets), een Italiaans historisch moterfietsmerk
UFO (boot), een type zeilboot
UFO (rockband), een Britse hardrockband
UFO (Britse televisieserie), een Britse televisieserie
UFO (Deense televisieserie), een Deense televisieserie
UFO (tekenfilm), een Amerikaanse tekenfilm uit 1982
U.F.O. (speelfilm), een Amerikaanse speelfilm uit 1993
U.F.O. (korte film), een Mexicaanse korte film uit 1995
Unidentified Flying Object (UFO), definitie van een hemelverschijnsel dat zowel door de waarnemer als door deskundigen na onderzoek niet geïdentificeerd kan worden. <------!!!!
Unidentified Flying Objects: The True Story of Flying Saucers, een Amerikaanse speelfilm uit 1956
United Farmers of Ontario, een politieke partij in de Canadese staat Ontario
United Future Organization, U.F.O./United Future Organization, Japanse/Franse Acid Jazz groep

Dat Ufo's niet synoniem zijn aan kleine groene mannetjes mag op het niveau van deze site toch wel bekend zijn..... en zelfs niet synoniem aan buitenaardse vliegende tuigen. Dat is namelijk een verklarende hypothese, weliswaar de beste en meest voor de hand liggende maar nog altijd een hypothese.

Heeft iemand het email adres van Robbie Williams? :p

Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 17-03-2008 19:55:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Voetnoot:
Ronald:

Met iets 'geloven' bedoel ik natuurlijk iets kunnen aannemen omdat het onomstotelijk wetenschappelijk aangetoond werd.
Ronald.


Blijft dan dus een aanname, net als de aanname dat er een god is.
Zie je wel: geloof en wetenschap: twee handen op één (geloofs-)buik.

Je kon het niet beter verwoorden Ronald.
(bericht gewijzigd op 18-3-2008 9:57:55)
Op 18-03-2008 9:57:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva: Buitenaardse ontvoeringen/expirimenten zijn haptische hallucinaties, vermoedelijk veroorzaakt door een maniforme psychose, al dan niet getriggerd door externe, danwel interne trypofanen (zoals o.a. lichaamseigen DMT).
(bericht gewijzigd op 18-3-2008 14:21:01)
Op 18-03-2008 13:58:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dr. Phil:
Eva:

Buitenaardse ontvoeringen/expirimenten zijn haptische hallucinaties, vermoedelijk veroorzaakt door een maniforme psychose, al dan niet getriggerd door externe, danwel interne trypofanen (lichaamseigen DMT).


En zoveel mensen hebben identiek dezelfde hallucinaties? Dat geloof ik niet.
Op 18-03-2008 13:59:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva: Tja, dat schijnen die stoffen nou eenmaal te doen in de hersenpan:
http://www.kronosworld.nl/DMT.htm
Op 18-03-2008 14:07:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dr. Phil:
Eva:

Tja, dat schijnen die stoffen nou eenmaal te doen in de hersenpan:
http://www.kronosworld.nl/DMT.htm

De zon schijnt ook.
Op 18-03-2008 14:26:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva:
quest:

met robje als illuminati-artiest is de link naar project bluebeam toch snel gelegd? (als we het allemaal mogen geloven)

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=project+bluebeam&meta=

Oh wauw, tesamen met de nieuwste 'ontdekkingen' op het gebied van de neurotheology, vormt dit natuurlijk de perfecte mix van waanzin en waarheid......wat zal die arme man donderdag weer rode oortjes krijgen..

http://noorderlicht.vpro.nl/afleveringen/2145507/items/5599737/
Op 18-03-2008 14:41:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Ik nodig bij deze Robbie uit voor een interview voor ons radioprogramma Shoreline.



Iemand toevallig zijn emailadres of is het gewoon robbie@robbiewilliams.com ?
Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 11-04-2008 17:36:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund:
paps:

Ik nodig bij deze Robbie uit voor een interview voor ons radioprogramma Shoreline.



Iemand toevallig zijn emailadres of is het gewoon robbie@robbiewilliams.com ?

Dat zal vermoedelijk via zijn management verlopen. Daarvan is het emailadres of telefoonnr vast te googlen.
(bericht gewijzigd op 11-4-2008 18:07:18)
Op 11-04-2008 18:07:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Er zijn ruim 400 goed opgeleide astronauten, piloten en militairen die onder ede verklaren dat ze buitenaardse zaken hebben waargenomen.

Hiermee is wetenschappelijk gezien helaas niets bewezen maar het zou zelfs de grootste sceptici toch eens aan het denken mogen zetten waarom meer dan 400 betrouwbare en hoog opgeleide mensen bereid zijn om hun uitmuntende reputatie op het spel te zetten door dit soort dingen te verklaren.

Waarom doen ze dat? Zijn ze allemaal gek geworden? Lijden ze allemaal aan hallucinaties? Of zou er toch wat aan de hand zijn?
Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 09-05-2008 11:39:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
einstein: robbie wiliams heeft gewoon te veel geld en verveeld zich.
period. hahaha
Op 12-05-2008 23:13:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund:
einstein:

robbie wiliams heeft gewoon te veel geld en verveeld zich.
period. hahaha

En wat is jouw excuus?
Op 12-05-2008 23:17:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
einstein: hetzelfde! hahahaha
Edmund:

einstein:

robbie wiliams heeft gewoon te veel geld en verveeld zich.
period. hahaha

En wat is jouw excuus?

Op 12-05-2008 23:21:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
einstein: oh?
Op 12-05-2008 23:54:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
einstein: ZUURSTOFGEBREK! HAHAHA
paps:

Er zijn ruim 400 goed opgeleide astronauten, piloten en militairen die onder ede verklaren dat ze buitenaardse zaken hebben waargenomen.

Hiermee is wetenschappelijk gezien helaas niets bewezen maar het zou zelfs de grootste sceptici toch eens aan het denken mogen zetten waarom meer dan 400 betrouwbare en hoog opgeleide mensen bereid zijn om hun uitmuntende reputatie op het spel te zetten door dit soort dingen te verklaren.

Waarom doen ze dat? Zijn ze allemaal gek geworden? Lijden ze allemaal aan hallucinaties? Of zou er toch wat aan de hand zijn?


Op 13-05-2008 0:01:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
einstein: natuurlijk nemen wij je serieus.

(bericht gewijzigd op 13-5-2008 0:15:06)
Nvdr: Net nieuw, meteen onder verschillende nicks (gast, S, Einstein) onzinreacties en nepdiscussies plaatsen. Mag je een weekje voor afkoelen.
Op 13-05-2008 0:15:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Wonderbaarlijk hoe sommige mensen het met zichzelf oneens kunnen zijn...



Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 13-05-2008 0:24:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Kardinaal Balducci, een vooraanstaande kardinaal in Vaticaanstad, heeft dit jaren geleden al verklaard.

http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/CorradoBalducciGetuigenis.html
Er zijn overigens maar weinig mensen die weten dat het Vaticaan in het bezit is van zeer krachtige telescopen EN dat ze al jarenlang als officieel standpunt hebben dat er buiten de aarde leven mogelijk is....

Wel erg vooruitstrevend voor een geloof dat tegelijkertijd moeite heeft met condooms en homoseksualiteit.....

Wel aliens maar liever geen homo's...

Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 13-05-2008 23:01:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2014Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden