
Het aftreden van Willem-Alexander
Recent op Grenswetenschap.nl:
- Het Neil Armstrong Enigma (herman1950)
- de Zeepkist - week 6 (Socrates)
- Zelfvoorzienend leven, deel 7 (Richa)
- Dodelijke duiven (Marsepars)
- Phil voorspelt nog 6 weken winter (Chris de Boden)
- Paus drijft Duivel uit (Meneer Glimlach)
- UFO OV NIet? (Emie )
- Zelfvoorzienend leven, deel 6 (Meneer Glimlach)
- Blauwe bollen vallen uit de lucht in Dorset (Aquamarijn)
- De Poederbrieven Hoax (update) (Reagoorder)
- Raadsel massasterfte bijen opgelost? (Vananem)
- Werkt de wichelroede? (Pieter)
- Dome Sweet Dome (Constantia Oomen)
- de Zeepkist - week 5 (Pieter)
- Kan men iemand besmetten met kanker? (Marsepars)
"Als Kok de zin wel had laten uitzenden, had hij zeker aan de Tweede Kamer moeten uitleggen waarom de kroonprins een democratisch tot stand gekomen wet niet zou ondertekenen", aldus De Telegraaf. Wat zou er gebeuren als een koning of koningin omwille van morele motieven een wet niet wil ondertekenen? Is dat voorstelbaar?

(Willem-Alexander)
Voorstelbaar is het alleszins. We kunnen namelijk reeds wennen door het voorbeeld dat België's verleden biedt. In 1990 weigerde toenmalig koning Boudewijn om de abortuswet te ondertekenen en zo dus te bekrachtigen. Maar die wet was democratisch gekozen en de koning had daar als protocollaire clown weinig aan te piepen. Hij liet de regering uitzoeken hoe dit conform de wet zou kunnen worden opgelost. De premier van België, Wilfried Martens, verklaarde toen dat de koning in de 'feitelijke onmogelijkheid om te regeren' verkeerde. Voor 36 uur zat België toen zonder koning en kon het kabinet meteen de wet er doorheen jassen.
Toen koning Boudewijn weer op zijn troon zat had hij een schoon geweten en mocht men in zijn koninkrijk aborteren waar nodig. Klein verhaaltje, duidelijke inhoud en wellicht ook een optie voor aankomend koning Willem-Alexander? Al hopen we natuurlijk stiekem dat WimLex - in tegenstelling tot Boudewijn - ballen aan zijn lijf heeft en niet zomaar eventjes de juridische handjes voor de ogen houdt bij morele kwesties.
Tim de Enchanter
| 08-03-2010 | 08:08
Gerelateerd aan deze publicatie:
Ganzfeld: Willem I kneep het volk uit. Legde de persvrijheid aan banden, blies de adel nieuws leven in en wilde als absoluut monarch aan de macht.
Willem II hield van de herenliefde en stooide met buitenechtelijke kinderen, toen zijn macht onder druk stond verklaarde hij binnen 1 nacht dat hij van van conservatief naar liberaal over was gegaan. Deze draaikont mocht kort voor constitutioneel vorst spelen. Hij sprak nagenoeg geen Nederlands.
Willem III Was bij vlagen krankzinnig. Hoewel hij op de goede weg was om eerst afstand te nemen van de troon, trok hij dat later weer in. De man leefde er lustig op los en neukte wat af. De latere troonopvolgster Wilhelmina was geen dochter van hem.
Willem III was een botte boer die weinig ophad met het volk. Hij treiterde zijn personeel en was onhebbelijk. Ook hij wilde absolute macht.
Wilhelmina deed het 'beter'. Ook zij baalde van de door het parlement beperkte macht. Wilhelmina wist dat aanstaande schoonzoon Bernhard een Nazi was. Een opvangkamp voor gevluchte Duitse Joden in 1939 werd in haar ogen te dicht bij haar paleis geplanned (12 kilometer) later werd dit kamp onder de Naam Westerbork opgricht bij Hooghalen.
Juliana geloofde in een gebedsgenezeres en toen dat meer niet mocht in jenever. Ze had ook de Britse Nationaliteit. Ze had een sociale inborst en was pacifist.. geheel tegen de zin van Bernhard en de NAVO.
Beatrix: Is uitstekend in PR en lange tijd lekte geen enkel schandaal uit. Beatrix trok en trekte meer macht naar zich toe dan constitutioneel is toegestaan. Toen de EU Oostenrijk een boycot gaf wegens en ultrarechtse regering daar gin Bea met haar familie daar toch gewoon lekker skieën. Zij is zeer actief in de Bilderbergconferencies.
Willem Alexander:
Wat denk je zelf?
Willem II hield van de herenliefde en stooide met buitenechtelijke kinderen, toen zijn macht onder druk stond verklaarde hij binnen 1 nacht dat hij van van conservatief naar liberaal over was gegaan. Deze draaikont mocht kort voor constitutioneel vorst spelen. Hij sprak nagenoeg geen Nederlands.
Willem III Was bij vlagen krankzinnig. Hoewel hij op de goede weg was om eerst afstand te nemen van de troon, trok hij dat later weer in. De man leefde er lustig op los en neukte wat af. De latere troonopvolgster Wilhelmina was geen dochter van hem.
Willem III was een botte boer die weinig ophad met het volk. Hij treiterde zijn personeel en was onhebbelijk. Ook hij wilde absolute macht.
Wilhelmina deed het 'beter'. Ook zij baalde van de door het parlement beperkte macht. Wilhelmina wist dat aanstaande schoonzoon Bernhard een Nazi was. Een opvangkamp voor gevluchte Duitse Joden in 1939 werd in haar ogen te dicht bij haar paleis geplanned (12 kilometer) later werd dit kamp onder de Naam Westerbork opgricht bij Hooghalen.
Juliana geloofde in een gebedsgenezeres en toen dat meer niet mocht in jenever. Ze had ook de Britse Nationaliteit. Ze had een sociale inborst en was pacifist.. geheel tegen de zin van Bernhard en de NAVO.
Beatrix: Is uitstekend in PR en lange tijd lekte geen enkel schandaal uit. Beatrix trok en trekte meer macht naar zich toe dan constitutioneel is toegestaan. Toen de EU Oostenrijk een boycot gaf wegens en ultrarechtse regering daar gin Bea met haar familie daar toch gewoon lekker skieën. Zij is zeer actief in de Bilderbergconferencies.
Willem Alexander:
Wat denk je zelf?




ourobouros: belachelijk toch dat in "deze tijden van ontwaken" dat stelletje ingeteelde werkloze debielen nog altijd carte-blanche krijgt om koningshuisje te spelen terwijl er zoveel mensen zijn die werken voor een hongerloon, die de eindjes nauwelijks aan mekaar geknoopt krijgen en voor wie 20 euro het verschil kan zijn tussen creperen of net surviven tot begin van de volgende maandelijkse wedloop
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 13:33:33)
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 13:33:33)

ThoTh:
Ik vind dat het hoofd van de regering het recht heeft een referendum uit te schrijven, als hij denkt dat de voorgestelde wet tegen de normen van het volk indruist.
Referendum zoals met Europa?
Dacht meer aan een referendum zoals bij de veroordeling van Jezus

3.14po:
ThoTh:
Ik vind dat het hoofd van de regering het recht heeft een referendum uit te schrijven, als hij denkt dat de voorgestelde wet tegen de normen van het volk indruist.
Referendum zoals met Europa?

Dacht meer aan een referendum zoals bij de veroordeling van Jezus


ThoTh:
belachelijk toch dat in "deze tijden van ontwaken" dat stelletje ingeteelde werkloze debielen nog altijd carte-blanche krijgt om koningshuisje te spelen terwijl er zoveel mensen zijn die werken voor een hongerloon, die de eindjes nauwelijks aan mekaar geknoopt krijgen en voor wie 20 euro het verschil kan zijn tussen creperen of net surviven tot begin van de volgende maandelijkse wedloop
Ontwaken?
Klinkt als fase 2
Maar los van de vorm waarin je het schrijft, heb je meer dan gelijk.
ourobouros:
belachelijk toch dat in "deze tijden van ontwaken" dat stelletje ingeteelde werkloze debielen nog altijd carte-blanche krijgt om koningshuisje te spelen terwijl er zoveel mensen zijn die werken voor een hongerloon, die de eindjes nauwelijks aan mekaar geknoopt krijgen en voor wie 20 euro het verschil kan zijn tussen creperen of net surviven tot begin van de volgende maandelijkse wedloop
Ontwaken?
Klinkt als fase 2

Maar los van de vorm waarin je het schrijft, heb je meer dan gelijk.

Abada: Ik kan me goed voorstellen dat je als mens niet wil meewerken aan de doodstraf en dus zo'n wet niet zou ondertekenen. Aan de andere kant, zeg het koningsschap af en bent verlost van al die onzin. Los van het feit dat het sowieso vrij apart is dat we nog steeds zo iets hebben als het koningshuis.
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 14:33:07)
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 14:33:07)

Realist:
Willem I kneep het volk uit. Legde de persvrijheid aan banden, blies de adel nieuws leven in en wilde als absoluut monarch aan de macht.......
.......Beatrix: Is uitstekend in PR en lange tijd lekte geen enkel schandaal uit. Beatrix trok en trekte meer macht naar zich toe dan constitutioneel is toegestaan. Toen de EU Oostenrijk een boycot gaf wegens en ultrarechtse regering daar gin Bea met haar familie daar toch gewoon lekker skieën. Zij is zeer actief in de Bilderbergconferencies.
Willem Alexander:
Wat denk je zelf?
Vrij duidelijk dat je niks met het koningshuis hebt, maar hier staan toch een aantal niet bewezen speculaties. Ook geef je bewijzen van deze mensen die niet zo spannend zijn als je ze doet overkomen.
Dat Willen II met mannen op pad ging en zijn zaad onder velen verspreidde, vind ik niet zo spannend. Hij heeft tenminste geleefd(pin me niet vast aan de mannenliefde
)
Wouter BOS draait ook, en is die man dan gelijk slecht? De waarheid of oplossing heeft altijd meerdere gezichten of wegen.
Dat Wilhelmina geen dochter is is een speculatie. Er zijn geen bewijzen dat dit zo is.
Juliana die in een gebedsgenezeres gelooft terwijl iedereen in Nederland gelooft maakt haar echt geen gek mens, er zijn er nu nog genoeg. Ook dat ze aan de alcohol zat is onbelangrijk. Wie niet? en omdat ze staatshoofd is, mag ze geen mens zijn?
En laat Bea lekker skien op een plek waar ze met de familie altijd kwam/komt.
Eigenlijk zeg je dat ze niet als mens mogen leven omdat ze koninklijk zijn en een voorbeeldfunctie hebben. Maar het zijn toch gewoon mensen?
Alsof ze alleen slecht doen!?
Ganzfeld:
Willem I kneep het volk uit. Legde de persvrijheid aan banden, blies de adel nieuws leven in en wilde als absoluut monarch aan de macht.......
.......Beatrix: Is uitstekend in PR en lange tijd lekte geen enkel schandaal uit. Beatrix trok en trekte meer macht naar zich toe dan constitutioneel is toegestaan. Toen de EU Oostenrijk een boycot gaf wegens en ultrarechtse regering daar gin Bea met haar familie daar toch gewoon lekker skieën. Zij is zeer actief in de Bilderbergconferencies.
Willem Alexander:
Wat denk je zelf?
Vrij duidelijk dat je niks met het koningshuis hebt, maar hier staan toch een aantal niet bewezen speculaties. Ook geef je bewijzen van deze mensen die niet zo spannend zijn als je ze doet overkomen.
Dat Willen II met mannen op pad ging en zijn zaad onder velen verspreidde, vind ik niet zo spannend. Hij heeft tenminste geleefd(pin me niet vast aan de mannenliefde
)Wouter BOS draait ook, en is die man dan gelijk slecht? De waarheid of oplossing heeft altijd meerdere gezichten of wegen.
Dat Wilhelmina geen dochter is is een speculatie. Er zijn geen bewijzen dat dit zo is.
Juliana die in een gebedsgenezeres gelooft terwijl iedereen in Nederland gelooft maakt haar echt geen gek mens, er zijn er nu nog genoeg. Ook dat ze aan de alcohol zat is onbelangrijk. Wie niet? en omdat ze staatshoofd is, mag ze geen mens zijn?
En laat Bea lekker skien op een plek waar ze met de familie altijd kwam/komt.
Eigenlijk zeg je dat ze niet als mens mogen leven omdat ze koninklijk zijn en een voorbeeldfunctie hebben. Maar het zijn toch gewoon mensen?
Alsof ze alleen slecht doen!?

Tetzmol: Wat mij het meest steekt is dat de leider van deze Teutoonse roversbende van selfmade royalty geen belasting hoeft te betalen. En dat terwijl als jij en ik, door wat voor rede dan ook, niet aan onze belastingplicht kunnen voldoen, in diepe shit terecht komen. En madamme de koningin zwemt in het geld, mede door haar aandeel in koningklijke olie etc, draagt nooit 2x dezelfde jurk en draagt (afgrijselijke) hoeden die per stuk zoveel kosten dat een gemiddeld gezin er een maand van kan eten. En dat zit daar zonder enige schaamte om ons jaarlijks in haar nieuwjaarstoespraak de les te lezen. Weg ermee! Voorbeeldfunctie?!
Laat me niet lachen.
Lang leve Balthazar Geeraerts! Weg met deze roversbende! Power to the people!
Tetzmol.
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 16:48:55)
Laat me niet lachen.Lang leve Balthazar Geeraerts! Weg met deze roversbende! Power to the people!
Tetzmol.
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 16:48:55)

tjerky: Het is gewoon een familie van uitvreters. Op nogal duistere wijze was Nederland ineens geen republiek meer, maar een monarchie onder Willem 1. (wiens verband met Willem van Oranje geloof ik ook nogal vaag is) Ze zorgen ervoor dat we de clan tot in lengte van dagen een luxe-leventje garanderen, slimme zet..

Realist:
Het is gewoon een familie van uitvreters. Op nogal duistere wijze was Nederland ineens geen republiek meer, maar een monarchie onder Willem 1. (wiens verband met Willem van Oranje geloof ik ook nogal vaag is) Ze zorgen ervoor dat we de clan tot in lengte van dagen een luxe-leventje garanderen, slimme zet..
Daar zeg je wel wat. Willem van Oranje, ook wel willem de zwijger, leefde in 1500zoveel. Willem de 1e in 1800zoveel. en ze dragen allebij dezelfde achternaam(van ORanje Nassau) terwijl ze volgens mij geen moer met elkaar te maken hebben.
Oké ik ben om, Weg met het koningshuis(bestaat nog geen 200 jaar)
tjerky:
Het is gewoon een familie van uitvreters. Op nogal duistere wijze was Nederland ineens geen republiek meer, maar een monarchie onder Willem 1. (wiens verband met Willem van Oranje geloof ik ook nogal vaag is) Ze zorgen ervoor dat we de clan tot in lengte van dagen een luxe-leventje garanderen, slimme zet..
Daar zeg je wel wat. Willem van Oranje, ook wel willem de zwijger, leefde in 1500zoveel. Willem de 1e in 1800zoveel. en ze dragen allebij dezelfde achternaam(van ORanje Nassau) terwijl ze volgens mij geen moer met elkaar te maken hebben.
Oké ik ben om, Weg met het koningshuis(bestaat nog geen 200 jaar)

Cultuurmeneer:
... Op nogal duistere wijze was Nederland ineens geen republiek meer, maar een monarchie onder Willem 1. ...
Is flink over touw getrokken en uiteindelijk besloten door de 'internationale gemeenschap' op het Congres v. Wenen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soeverein_Vorstendom_der_Verenigde_Nederlanden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verenigd_Koninkrijk_der_Nederlanden
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 17:46:49)
tjerky:
... Op nogal duistere wijze was Nederland ineens geen republiek meer, maar een monarchie onder Willem 1. ...
Is flink over touw getrokken en uiteindelijk besloten door de 'internationale gemeenschap' op het Congres v. Wenen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soeverein_Vorstendom_der_Verenigde_Nederlanden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verenigd_Koninkrijk_der_Nederlanden
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 17:46:49)

Ganzfeld:
Vrij duidelijk dat je niks met het koningshuis hebt, maar hier staan toch een aantal niet bewezen speculaties. Ook geef je bewijzen van deze mensen die niet zo spannend zijn als je ze doet overkomen.
Klopt niet echt spannend omdat ik mijzelf beperkt heb tot de algemene wetenswaardigheden zoals die op Wikipedia staan ..
Wikipedia weet je nog die pagina's die door Mabel Wisse Bruinsma persoonlijk werden euh.. 'aangepast'.
Voor de meer smeuige details zie het werk van journalist Ton Biesemaat kijk hier maar: http://www.prorepublica.nl/
Voor een zelfbenoemde 'realist' ben je misschien niet helemaal in de wieg gelegt.... probeer eens een andere nick
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 17:52:48)
Realist:
Vrij duidelijk dat je niks met het koningshuis hebt, maar hier staan toch een aantal niet bewezen speculaties. Ook geef je bewijzen van deze mensen die niet zo spannend zijn als je ze doet overkomen.
Klopt niet echt spannend omdat ik mijzelf beperkt heb tot de algemene wetenswaardigheden zoals die op Wikipedia staan ..
Wikipedia weet je nog die pagina's die door Mabel Wisse Bruinsma persoonlijk werden euh.. 'aangepast'.
Voor de meer smeuige details zie het werk van journalist Ton Biesemaat kijk hier maar: http://www.prorepublica.nl/
Voor een zelfbenoemde 'realist' ben je misschien niet helemaal in de wieg gelegt.... probeer eens een andere nick
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 17:52:48)

tjerky:
... Op nogal duistere wijze was Nederland ineens geen republiek meer, maar een monarchie onder Willem 1. ...
Is flink over touw getrokken en uiteindelijk besloten door de 'internationale gemeenschap' op het Congres v. Wenen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soeverein_Vorstendom_der_Verenigde_Nederlanden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verenigd_Koninkrijk_der_Nederlanden
Dus de nieuwe wereldorde is eigenlijk een aloude wereldorde.
Cultuurmeneer:
tjerky:
... Op nogal duistere wijze was Nederland ineens geen republiek meer, maar een monarchie onder Willem 1. ...
Is flink over touw getrokken en uiteindelijk besloten door de 'internationale gemeenschap' op het Congres v. Wenen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soeverein_Vorstendom_der_Verenigde_Nederlanden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verenigd_Koninkrijk_der_Nederlanden
Dus de nieuwe wereldorde is eigenlijk een aloude wereldorde.


ourobouros:
belachelijk toch dat in "deze tijden van ontwaken" dat stelletje ingeteelde werkloze debielen nog altijd carte-blanche krijgt om koningshuisje te spelen terwijl er zoveel mensen zijn die werken voor een hongerloon, die de eindjes nauwelijks aan mekaar geknoopt krijgen en voor wie 20 euro het verschil kan zijn tussen creperen of net surviven tot begin van de volgende maandelijkse wedloop
Ontwaken?
Klinkt als fase 2
Maar los van de vorm waarin je het schrijft, heb je meer dan gelijk.
hehehe
met die "'s wou ik er een ondertoon van sarcasme op smeren
die aggressieve vorm waarin ik het schrijf komt doordat mijn 20 euro bijna op is en mijn loon m'n rekening nog niet heeft bereikt
me so hungry and a hungry man is a angry man (B. Marley)
(godver, i cannot dance)
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 18:48:13)
ThoTh:
ourobouros:
belachelijk toch dat in "deze tijden van ontwaken" dat stelletje ingeteelde werkloze debielen nog altijd carte-blanche krijgt om koningshuisje te spelen terwijl er zoveel mensen zijn die werken voor een hongerloon, die de eindjes nauwelijks aan mekaar geknoopt krijgen en voor wie 20 euro het verschil kan zijn tussen creperen of net surviven tot begin van de volgende maandelijkse wedloop
Ontwaken?
Klinkt als fase 2

Maar los van de vorm waarin je het schrijft, heb je meer dan gelijk.
hehehe
met die "'s wou ik er een ondertoon van sarcasme op smeren
die aggressieve vorm waarin ik het schrijf komt doordat mijn 20 euro bijna op is en mijn loon m'n rekening nog niet heeft bereikt
me so hungry and a hungry man is a angry man (B. Marley)
(godver, i cannot dance)
(bericht gewijzigd op 8-3-2010 18:48:13)


Ganzfeld: "Prins Bernhard plakte postzegels bij IG Farben"|
Wijlen prins Bernhard, de vader van de Nederlandse koningin Beatrix, heeft het begin van zijn leven veel mooier gemaakt dan het eigenlijk was. Dat concludeert schrijfster Annejet van der Zijl in haar boek 'Bernhard. Een verborgen geschiedenis', dat ze vandaag presenteerde.
'Onderdirecteur' plakt enveloppes dicht
Zo zweeg Bernhard, die in 2004 overleed, over de moeilijke financieel-economische situatie van hem en zijn ouders toen hij zich in 1936 verloofde met prinses Juliana. "Er waren altijd problemen over geld", aldus Van der Zijl. Ook verdraaide Bernhard verhalen over zijn carrière bij de Parijse vestiging van chemieconcern IG Farben. Hij zou daar directiesecretaris of onderdirecteur zijn geweest, maar in werkelijkheid moest hij er brieven nalezen op tikfouten, enveloppen dichtplakken, er postzegels op doen en ze naar de verzendafdeling brengen.
Het verhullen van zijn verleden was misschien wel zijn grootste talent, zegt Van der Zijl, die tijdens een vijf jaar durend onderzoek de eerste 34 jaar van het leven van prins Bernhard onder een vergrootglas heeft gelegd. "De mythe die hij om zich heen bouwde, was zijn levenswerk."
http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1077231/2010/03/08/Prins-Bernhard-plakte-postzegels-bij-IG-Farben.dhtml
kortom zo opa zo kleinzoon.... gesubsidieerde schertsfiguren
Wijlen prins Bernhard, de vader van de Nederlandse koningin Beatrix, heeft het begin van zijn leven veel mooier gemaakt dan het eigenlijk was. Dat concludeert schrijfster Annejet van der Zijl in haar boek 'Bernhard. Een verborgen geschiedenis', dat ze vandaag presenteerde.
'Onderdirecteur' plakt enveloppes dicht
Zo zweeg Bernhard, die in 2004 overleed, over de moeilijke financieel-economische situatie van hem en zijn ouders toen hij zich in 1936 verloofde met prinses Juliana. "Er waren altijd problemen over geld", aldus Van der Zijl. Ook verdraaide Bernhard verhalen over zijn carrière bij de Parijse vestiging van chemieconcern IG Farben. Hij zou daar directiesecretaris of onderdirecteur zijn geweest, maar in werkelijkheid moest hij er brieven nalezen op tikfouten, enveloppen dichtplakken, er postzegels op doen en ze naar de verzendafdeling brengen.
Het verhullen van zijn verleden was misschien wel zijn grootste talent, zegt Van der Zijl, die tijdens een vijf jaar durend onderzoek de eerste 34 jaar van het leven van prins Bernhard onder een vergrootglas heeft gelegd. "De mythe die hij om zich heen bouwde, was zijn levenswerk."
http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1077231/2010/03/08/Prins-Bernhard-plakte-postzegels-bij-IG-Farben.dhtml
kortom zo opa zo kleinzoon.... gesubsidieerde schertsfiguren

The Boognish: Als onze vriend Willem Alexander echt een moreel besef zou hebben.....
Zou hij niet zijn getrouwd met een Argentijnse Bankier met een Junta familie.
Zou hij geen leugens omtrent deze familie hebben verspreid.
Zou hij geen vakantie paradijsje in Afrika aan (hebben laten) leggen.
Zou hij geen misbruik maken van algemene financiele middelen (belastingcentjes voor bootonderhoud, vliegtuigje voor alle pleziervluchtjes van de familie etc etc).
Zal ik nog even doorgaan?
Zou hij niet zijn getrouwd met een Argentijnse Bankier met een Junta familie.
Zou hij geen leugens omtrent deze familie hebben verspreid.
Zou hij geen vakantie paradijsje in Afrika aan (hebben laten) leggen.
Zou hij geen misbruik maken van algemene financiele middelen (belastingcentjes voor bootonderhoud, vliegtuigje voor alle pleziervluchtjes van de familie etc etc).
Zal ik nog even doorgaan?



Ganzfeld:
Ik vind niet dat je iemand om zijn voorouders kan beoordelen.
Mee eens.
Maar de oranjeklanten vinden dat van wel want de zogenaamde adel is overerfelijk.
Ooit een vacature voor monarch gezien?
Onze mening doet dus niet ter zake... de realiteit spreekt voor zich.
(bericht gewijzigd op 9-3-2010 13:22:07)
Realist:
Ik vind niet dat je iemand om zijn voorouders kan beoordelen.
Mee eens.
Maar de oranjeklanten vinden dat van wel want de zogenaamde adel is overerfelijk.
Ooit een vacature voor monarch gezien?
Onze mening doet dus niet ter zake... de realiteit spreekt voor zich.
(bericht gewijzigd op 9-3-2010 13:22:07)

missgoose1: Willem-Alexander heeft het goed recht om een mening over zaken te hebben en die mening te uiten. Volgens mij is hij zelf niet blij met het feit dat hij in een gouden kooitje leeft en eerlijk gezegd zou het fijn zijn als hij daar ook zijn mening over zou kunnen geven. Laat hem de keuze en ik denk dat hij niets liever zou willen dan eruit te breken.
Volgens mij maakt het koningschap hem niet gelukkig. Misschien is het waar dat de monarchie op zijn retour is en wil hij zelf niets meer dan gewoon door het leven gaan. Ik denk ook dat we er dan veel sneller achter zullen komen dat Willem-Alexander een mooier mens is dan menigeen denkt.
Volgens mij maakt het koningschap hem niet gelukkig. Misschien is het waar dat de monarchie op zijn retour is en wil hij zelf niets meer dan gewoon door het leven gaan. Ik denk ook dat we er dan veel sneller achter zullen komen dat Willem-Alexander een mooier mens is dan menigeen denkt.

3.14po:
Willem-Alexander heeft het goed recht om een mening over zaken te hebben en die mening te uiten. Volgens mij is hij zelf niet blij met het feit dat hij in een gouden kooitje leeft en eerlijk gezegd zou het fijn zijn als hij daar ook zijn mening over zou kunnen geven. Laat hem de keuze en ik denk dat hij niets liever zou willen dan eruit te breken.
Volgens mij maakt het koningschap hem niet gelukkig. Misschien is het waar dat de monarchie op zijn retour is en wil hij zelf niets meer dan gewoon door het leven gaan. Ik denk ook dat we er dan veel sneller achter zullen komen dat Willem-Alexander een mooier mens is dan menigeen denkt.
Ken je hem?
missgoose1:
Willem-Alexander heeft het goed recht om een mening over zaken te hebben en die mening te uiten. Volgens mij is hij zelf niet blij met het feit dat hij in een gouden kooitje leeft en eerlijk gezegd zou het fijn zijn als hij daar ook zijn mening over zou kunnen geven. Laat hem de keuze en ik denk dat hij niets liever zou willen dan eruit te breken.
Volgens mij maakt het koningschap hem niet gelukkig. Misschien is het waar dat de monarchie op zijn retour is en wil hij zelf niets meer dan gewoon door het leven gaan. Ik denk ook dat we er dan veel sneller achter zullen komen dat Willem-Alexander een mooier mens is dan menigeen denkt.
Ken je hem?

Emie :
Willem-Alexander heeft het goed recht om een mening over zaken te hebben en die mening te uiten. Volgens mij is hij zelf niet blij met het feit dat hij in een gouden kooitje leeft en eerlijk gezegd zou het fijn zijn als hij daar ook zijn mening over zou kunnen geven. Laat hem de keuze en ik denk dat hij niets liever zou willen dan eruit te breken.
Volgens mij maakt het koningschap hem niet gelukkig. Misschien is het waar dat de monarchie op zijn retour is en wil hij zelf niets meer dan gewoon door het leven gaan. Ik denk ook dat we er dan veel sneller achter zullen komen dat Willem-Alexander een mooier mens is dan menigeen denkt.
Ken je hem?
Ben je hem?
3.14po:
missgoose1:
Willem-Alexander heeft het goed recht om een mening over zaken te hebben en die mening te uiten. Volgens mij is hij zelf niet blij met het feit dat hij in een gouden kooitje leeft en eerlijk gezegd zou het fijn zijn als hij daar ook zijn mening over zou kunnen geven. Laat hem de keuze en ik denk dat hij niets liever zou willen dan eruit te breken.
Volgens mij maakt het koningschap hem niet gelukkig. Misschien is het waar dat de monarchie op zijn retour is en wil hij zelf niets meer dan gewoon door het leven gaan. Ik denk ook dat we er dan veel sneller achter zullen komen dat Willem-Alexander een mooier mens is dan menigeen denkt.
Ken je hem?
Ben je hem?







Joep:
Willem I kneep het volk uit. Legde de persvrijheid aan banden, blies de adel nieuws leven in en wilde als absoluut monarch aan de macht.......
.......Beatrix: Is uitstekend in PR en lange tijd lekte geen enkel schandaal uit. Beatrix trok en trekte meer macht naar zich toe dan constitutioneel is toegestaan. Toen de EU Oostenrijk een boycot gaf wegens en ultrarechtse regering daar gin Bea met haar familie daar toch gewoon lekker skieën. Zij is zeer actief in de Bilderbergconferencies.
Willem Alexander:
Wat denk je zelf?
en omdat ze staatshoofd is, mag ze geen mens zijn?
Bedoel je een écht mens .. gaan die ook naar de w.c. en zo
Ik sta verstelt........
Realist:
Ganzfeld:
Willem I kneep het volk uit. Legde de persvrijheid aan banden, blies de adel nieuws leven in en wilde als absoluut monarch aan de macht.......
.......Beatrix: Is uitstekend in PR en lange tijd lekte geen enkel schandaal uit. Beatrix trok en trekte meer macht naar zich toe dan constitutioneel is toegestaan. Toen de EU Oostenrijk een boycot gaf wegens en ultrarechtse regering daar gin Bea met haar familie daar toch gewoon lekker skieën. Zij is zeer actief in de Bilderbergconferencies.
Willem Alexander:
Wat denk je zelf?
en omdat ze staatshoofd is, mag ze geen mens zijn?
Bedoel je een écht mens .. gaan die ook naar de w.c. en zo

Ik sta verstelt........


© 2012 Grenswetenschap.nl - Alle rechten voorbehouden - Reageervoorwaarden
-
Bezoek ‘Het Veld’ voor meer grenswetenschappelijk nieuws!
-
-
-
-
-
07-02Zeker aanwezig: 0Misschien aanwezig: 010-02Zeker aanwezig: 0Misschien aanwezig: 022-04Zeker aanwezig: 1Misschien aanwezig: 0
-
Vroeger op Grenswetenschap.nl:Vorige Maand:Vorig Jaar:




















