Hola! Nieuws uit het Nederlandse graancirkelcircuit. Spectaculair zelfs. Nog maar net gevonden en op 10 mei gemaakt. Blijkbaar besloten de anderdimensionale Brabantse graancirkelmakers nieuwe doch retro paden te betreden. Gedaan met rudimentaire lijnen en niet-helemaal-ronde cirkels. Dit keer werd er een heuse Ankh tegen de grasvlakte gegooid. Niet zo netjes afgewerkt, maar daar stappen we overheen. Hoe het ook moge zijn, daar zit intelligentie achter. Zoiets maakt een natuurlijk proces niet. De Ankh is één van de bekendste Egyptische symbolen die representatief zou staan voor begrippen als vruchtbaarheid en eeuwig leven. We gaan u niet eens vragen of u weet wie de ontdekker van de derde Nederlandse graancirkelformatie was, want u weet het antwoord al: medium en paragnost Robbert van den Broeke. Het is momenteel nog onbekend of er 'vreemde' dingen met deze Nederlandse grascirkel aan de hand zijn, zoals bijvoorbeeld de aanwezigheid van wit poeder. 




Bron: facebook. Foto's: Roy Boschman, Yvonne Raaijmakers & Ronald Sikking.

Meer foto's van deze nieuwe hogerdimensionale verwezenlijking van energie, vindt u op de site van paragnost Robbert van den Broeke. Net zoals Peter Parker is het meest besproken medium van Nederland er telkens als de kippen bij...

Instant update: De heren van het Dutch Crop Circle Archive gingen langs in Bosschenhoofd en geven een stukje duiding.
Samblo: Met zijn allen het witte poeder scheppen jongens. Het schijnt duizenden euro's per gram waard te zijn:-)
Op 11-05-2012 7:59:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Hetero Sapiens:
artikel:
Net zoals Peter Parker is het meest besproken medium van Nederland er telkens als de kippen bij...

Mooi gezegd.
De vingers van de handschoen denken dat ze los van de anderen staan. De handschoen weet beter.
Op 11-05-2012 8:40:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
TurboVincent:
artikel:
Hoe het ook moge zijn, daar zit intelligentie achter. Zoiets maakt een natuurlijk proces niet.


Dat laatste wil ik wel beamen, maar dat eerste....
Op 11-05-2012 11:02:02 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell: Had ik juist de Spaanse vertaling van dit http://home.kpn.nl/sarne023/06zE.html artikel gepubliceerd, en dan verschijnt daar op precies dezelfde locatie deze nieuwe formatie... Toch weer die link met het mysterieuze poeder en de oud egyptische beschaving.
Op 11-05-2012 12:15:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
randell:
Had ik juist de Spaanse vertaling van dit http://home.kpn.nl/sarne023/06zE.html artikel gepubliceerd, en dan verschijnt daar op precies dezelfde locatie deze nieuwe formatie... Toch weer die link met het mysterieuze poeder en de oud egyptische beschaving.

En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).
Op 11-05-2012 12:24:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell:
Samblo:
randell:
Had ik juist de Spaanse vertaling van dit http://home.kpn.nl/sarne023/06zE.html artikel gepubliceerd, en dan verschijnt daar op precies dezelfde locatie deze nieuwe formatie... Toch weer die link met het mysterieuze poeder en de oud egyptische beschaving.

En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).

En de link met Grenswetenschap! Als die er niet was geweest had ik dit alles nooit beleefd!
Op 11-05-2012 12:42:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
randell:
Samblo:
randell:
Had ik juist de Spaanse vertaling van dit http://home.kpn.nl/sarne023/06zE.html artikel gepubliceerd, en dan verschijnt daar op precies dezelfde locatie deze nieuwe formatie... Toch weer die link met het mysterieuze poeder en de oud egyptische beschaving.

En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).

En de link met Grenswetenschap! Als die er niet was geweest had ik dit alles nooit beleefd!

Ai! Hoop niet dat je GW nu een proces aan den broeke gaat doen... Die eerste cirkel met dat poeder had toch niets met Egypte te maken? Wat vond je trouwens van de kwaliteit van deze gewasformatie? Komt hij door jouw strenge criteria heen of vind je het ook een beetje broddelwerk?
Op 11-05-2012 12:50:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell:
Samblo:
randell:
Samblo:
randell:
Had ik juist de Spaanse vertaling van dit http://home.kpn.nl/sarne023/06zE.html artikel gepubliceerd, en dan verschijnt daar op precies dezelfde locatie deze nieuwe formatie... Toch weer die link met het mysterieuze poeder en de oud egyptische beschaving.

En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).

En de link met Grenswetenschap! Als die er niet was geweest had ik dit alles nooit beleefd!

Ai! Hoop niet dat je GW nu een proces aan den broeke gaat doen... Die eerste cirkel met dat poeder had toch niets met Egypte te maken? Wat vond je trouwens van de kwaliteit van deze gewasformatie? Komt hij door jouw strenge criteria heen of vind je het ook een beetje broddelwerk?

De vraag over wel of geen verband tussen het poeder en het oude Egypte hield me bij het maken van de Spaanse webpagina na al die jaartjes weer eens opnieuw bezig. Hoe ik het toen linkte kun je lezen in deel 2 van het artikel. Het is toch stug dat juist op dat moment er dan weer zo'n Ankh symbool moest verschijnen! Wat de geest al niet vermag.
Zoals bij vrijwel alle Brabantse formaties is de visuele kwaliteit, althans van afstand, belabberd. Toch zijn ze wat energie betreft telkens weer bijzonder krachtig. Gemis aan visuele kracht is geen bewijs van hoaxing.
Op 11-05-2012 13:37:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo: Krachtige gewaarwording van energie is ook geen bewijs dat het niet door mensen gemaakt is. Het is een gouwe ouwe, maar nu met ondertitels. Zoals je weet is deze formatie gemaakt door mensen in opdracht van een tv programma.

Op 11-05-2012 13:55:11 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Hetero Sapiens:
Samblo:
Krachtige gewaarwording van energie is ook geen bewijs dat het niet door mensen gemaakt is. Het is een gouwe ouwe, maar nu met ondertitels. Zoals je weet is deze formatie gemaakt door mensen in opdracht van een tv programma.


Ondertitel niet beschikbaar.
De vingers van de handschoen denken dat ze los van de anderen staan. De handschoen weet beter.
Op 11-05-2012 14:02:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell:
Samblo:
Krachtige gewaarwording van energie is ook geen bewijs dat het niet door mensen gemaakt is.

Dat ben ik met je eens.
Op 11-05-2012 14:29:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
Hetero Sapiens:


Ondertitel niet beschikbaar.


Het noors is ondertiteld, maar je hebt eigenlijk geen ondertiteling nodig om de intense ervaring mee te beleven...
Op 11-05-2012 14:43:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Jur: djezus. Die formaties worden echt steeds slechter.

Jammer dat van den Broeke niet wat beter zijn best doet. Zowel de foto's met verschijningen als de formaties zijn zeer amateuristisch.

Tevens vraag ik me af hoe lang hij die formaties daar blijft zetten. Op een gegeven moment worden er toch wel wat boeren boos, lijkt me zo.

Only the shallow know themselves.
Op 11-05-2012 15:23:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Joep: Ha, had ik bij de éérdere graancirkel voorspeld, er komen er meer, en kijk eens. Moet toch meer doen met deze gave..
Op 11-05-2012 15:31:40 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Joep: p.s. Robbert moet toch oppassen, het gaat wél opvallen. Heef hij zijn fototoestel nu aan de kant geworpen?
Op 11-05-2012 15:33:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider: Ik vind het echt schandalig dat er helemaal niemand in zijn omgeving is die Robbert vd Broeke tegen zichzelf in bescherming neemt.

Zijn zogenaamde bewijzen worden steeds belachelijker en ongeloofwaardiger en zijn steeds slechter in elkaar gezet. Haastig en paniekerig.

De ene zotte bewering na de andere, slecht bewerkte foto en film, de meest achterlijke ontmoetingen met geesten, aliens en entiteiten...
Rommelige graancirkels die eruit zien alsof ze gemaakt zijn door kleine kinderen, Plaatjes en hartjes op foto's die er ook uitzien alsof ze uitgeknipt zijn door kleuters...

En de mensen in zijn omgeving voeden het alleen maar. Enerzijds de mensen die hem naar de mond praten ( maar die in hun hart echt wel beter weten ) en anderzijds de mensen in zijn omgeving zoals Janet Ossebaard ( of hoe heet ze ) die zelf te lijp zijn om op twee benen te staan.

In principe draagt ieder zijn eigen verantwoording voor zijn of haar acties en daden, maar helaas kan niet iedereen dat (altijd ) even goed. In zulke gevallen zouden de mensen die van je houden dat voor je moeten doen.

My dentist told me I need a crown. I was like I KNOW, RIGHT?
Op 11-05-2012 15:38:02 | Kudos: 3 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
Hetero Sapiens:
Samblo:
Krachtige gewaarwording van energie is ook geen bewijs dat het niet door mensen gemaakt is. Het is een gouwe ouwe, maar nu met ondertitels. Zoals je weet is deze formatie gemaakt door mensen in opdracht van een tv programma.


Ondertitel niet beschikbaar.

Dat vind ik zo'n grappig filmpje he. Vooral dat iiiiiiiiiiiii op 1.30 minuten.
Noorse Janet Ossebaardjes.

My dentist told me I need a crown. I was like I KNOW, RIGHT?
Op 11-05-2012 15:43:42 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Joep: Ik vind het de moeite waard, als er daadwerkelijke mysteries zijn, iets om in te geloven, daar dus niet van. Maar wie R.v.d.b. niet doorziet, die doorziet niets meer. "En het is intelligent" Klopt, man-made.

Op 11-05-2012 15:47:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gas: ahhhh... nou had ik zó graag gezien hoe de dames zouden reageren toen hen verteld werd dat het een mensenmaaksel is, in opdracht van een tv-programma.
Op 11-05-2012 15:54:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell: Het ene oordeel is het andere niet, dus is het ons gegeven er gezellig mee te puzzelen. Graancirkelogie, wat is het toch een leuke hobby!
Op 11-05-2012 15:58:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Joep: p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?
Op 11-05-2012 16:07:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
CCRider:

Ik vind het echt schandalig dat er helemaal niemand in zijn omgeving is die Robbert vd Broeke tegen zichzelf in bescherming neemt.

Zijn zogenaamde bewijzen worden steeds belachelijker en ongeloofwaardiger en zijn steeds slechter in elkaar gezet. Haastig en paniekerig.

De ene zotte bewering na de andere, slecht bewerkte foto en film, de meest achterlijke ontmoetingen met geesten, aliens en entiteiten...
Rommelige graancirkels die eruit zien alsof ze gemaakt zijn door kleine kinderen, Plaatjes en hartjes op foto's die er ook uitzien alsof ze uitgeknipt zijn door kleuters...

En de mensen in zijn omgeving voeden het alleen maar. Enerzijds de mensen die hem naar de mond praten ( maar die in hun hart echt wel beter weten ) en anderzijds de mensen in zijn omgeving zoals Janet Ossebaard ( of hoe heet ze ) die zelf te lijp zijn om op twee benen te staan.

In principe draagt ieder zijn eigen verantwoording voor zijn of haar acties en daden, maar helaas kan niet iedereen dat (altijd ) even goed. In zulke gevallen zouden de mensen die van je houden dat voor je moeten doen.


Op 11-05-2012 16:12:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Delivered:
Delivered:
When life's a bitch, learn to pimp it
Op 12-05-2012 11:55:43 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Hetero Sapiens:
Joep:
p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?

Is een vogel een mus?

Graan is wel een grassoort...
De vingers van de handschoen denken dat ze los van de anderen staan. De handschoen weet beter.
Op 12-05-2012 11:58:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Joep:
Hetero Sapiens:
Joep:
p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?

Is een vogel een mus?

Graan is wel een grassoort...


Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.

Je kunt natuurlijk ook zeggen, het is allemaal natuur. Maar de term klopt niet, het gaat ten ene niet om graancirkels - het zijn niet alleen cirkels - en het gaat niet om graan. Het effect van een graancirkel vind ikzelf vele malen mooier.
(bericht gewijzigd op 12/5/2012 13:24)
Op 12-05-2012 13:21:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Hetero Sapiens:
Joep:
Hetero Sapiens:
Joep:
p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?

Is een vogel een mus?

Graan is wel een grassoort...


Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Graan
Maïs trouwens ook. En bamboe.
De vingers van de handschoen denken dat ze los van de anderen staan. De handschoen weet beter.
Op 12-05-2012 13:24:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Joep:
Hetero Sapiens:
Joep:
p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?

Is een vogel een mus?

Graan is wel een grassoort...


Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.

Je kunt natuurlijk ook zeggen, het is allemaal natuur. Maar de term klopt niet, het gaat ten ene niet om graancirkels - het zijn niet alleen cirkels - en het gaat niet om graan. Het effect van een graancirkel vind ikzelf vele malen mooier.

Gewasformaties dan.
Is it electrickery?
Op 12-05-2012 13:37:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell:
Emie :
Joep:
Hetero Sapiens:
Joep:
p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?

Is een vogel een mus?

Graan is wel een grassoort...


Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.

Je kunt natuurlijk ook zeggen, het is allemaal natuur. Maar de term klopt niet, het gaat ten ene niet om graancirkels - het zijn niet alleen cirkels - en het gaat niet om graan. Het effect van een graancirkel vind ikzelf vele malen mooier.

Gewasformaties dan.

http://home.kpn.nl/sarne023/06i.html

Op 12-05-2012 16:45:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Op Zoek: Om even terug te komen op het topic en dan specifiek de update, cq duiding die genoemd wordt. Wat wordt er geduid?
Is is mij niet geheel duidelijk? Sterker nog ik vind het een vreselijk slecht stuk dat meer vragen oproept dan het beantwoord.
Wat heeft de eigenaar van het veld gemeten?
Wat wordt er überhaupt gemeten, welke apparatuur wordt gebruikt, wat zijn Emf-velden?
En waarom moet ik raden naar het gevolg van klompen dragen?
Als die graancirkellaars een beetje serieus genomen willen worden moeten ze hard aan hun verslagleggings-kwaliteiten gaan werken.
Als je er niet doorheen zakt, dan kan je er rijden....
Op 13-05-2012 17:28:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bah Wan Kenobi:
Op Zoek:

Als die graancirkellaars een beetje serieus genomen willen worden moeten ze hard aan hun verslagleggings-kwaliteiten gaan werken.

Ik ben een andere jij, maar dan vooral als jij ik bent...
Op 13-05-2012 17:29:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Socrates:
Joep:
Hetero Sapiens:
Joep:
p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?

Is een vogel een mus?

Graan is wel een grassoort...


Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.



Graan is een grassoort. Niet alle gras is graan.
Op 13-05-2012 21:18:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider: Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.

My dentist told me I need a crown. I was like I KNOW, RIGHT?
Op 13-05-2012 21:46:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Op Zoek:
CCRider:
Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.



Ik mis het opgerolde bankbiljet....
Als je er niet doorheen zakt, dan kan je er rijden....
Op 13-05-2012 21:50:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Socrates:
CCRider:
Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.


Waspoeder?
Op 13-05-2012 21:56:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
avondwandelaar:
CCRider:
Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.

http://www.circularsite.com/anomalie/poeder10a.jpg

we vliegen er weer eens lekker in
Op 13-05-2012 21:57:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bah Wan Kenobi:
CCRider:
Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.


Ik ben een andere jij, maar dan vooral als jij ik bent...
Op 13-05-2012 22:13:25 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Hetero Sapiens:
CCRider:
Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.


Ik denk dat het een boodschap is van de eeliejens.
De vingers van de handschoen denken dat ze los van de anderen staan. De handschoen weet beter.
Op 13-05-2012 22:27:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Socrates:
Hetero Sapiens:
CCRider:
Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.


Ik denk dat het een boodschap is van de eeliejens.

Het zíjn eliejensjes, hele kleintjes, dat dan weer wel natuurlijk.
Op 13-05-2012 22:38:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
avondwandelaar:
Hetero Sapiens:
CCRider:
Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.


Ik denk dat het eenboodschap is van de eeliejens.

Ontlasting?
ingedroogde urine?
we vliegen er weer eens lekker in
Op 13-05-2012 22:42:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Hetero Sapiens:
avondwandelaar:
Hetero Sapiens:
CCRider:
Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.


Ik denk dat het eenboodschap is van de eeliejens.

Ontlasting?
ingedroogde urine?

Eeliejens kunnen toch vliegen?

Niks met veren piest, behalve een indiaan!

Het is guano, natuurlijk!
De vingers van de handschoen denken dat ze los van de anderen staan. De handschoen weet beter.
Op 13-05-2012 23:04:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
A3aan v.d.B.:
Hetero Sapiens:
avondwandelaar:
Hetero Sapiens:
CCRider:
Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.


Ik denk dat het eenboodschap is van de eeliejens.

Ontlasting?
ingedroogde urine?

Eeliejens kunnen toch vliegen?

Niks met veren piest, behalve een indiaan!

Het is guano, natuurlijk!


Yep, en je kunt er de donder op zeggen dat je, wannneer je dat stevig onder je reukorgan houdt, het flink gaat draaien in je maag.
Denkt, aleer gij doende zijt, en doende, denkt dan nog. (Guido Gezelle)
Op 13-05-2012 23:38:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
A3aan v.d.B.: En ik deel de mening van CCRider. Ik heb een heleboel gelezen van DCCA, het weer was slecht, ´t kon nóg slechter, niet op slecht weer gerekend, snel snel snel, en meer irrelevante zaken, fotootje gemaakt. Wat koop ik voor dat non-info, geduidt wordt er allerminst.
Denkt, aleer gij doende zijt, en doende, denkt dan nog. (Guido Gezelle)
Op 13-05-2012 23:43:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell:
Op Zoek:
Om even terug te komen op het topic en dan specifiek de update, cq duiding die genoemd wordt. Wat wordt er geduid?
Is is mij niet geheel duidelijk? Sterker nog ik vind het een vreselijk slecht stuk dat meer vragen oproept dan het beantwoord.
Wat heeft de eigenaar van het veld gemeten?
Wat wordt er überhaupt gemeten, welke apparatuur wordt gebruikt, wat zijn Emf-velden?
En waarom moet ik raden naar het gevolg van klompen dragen?
Als die graancirkellaars een beetje serieus genomen willen worden moeten ze hard aan hun verslagleggings-kwaliteiten gaan werken.

Het is Tim de Enchanter die spreekt over (een stukje) duiding.

Sjaak Damen, de schrijver van het artikel, geeft slechts een verslag van zijn belevenissen ter plekke. Volgens mij hoeft het hem niet aangerekend te worden dat hij nauwelijks aan duiding doet.
Op 14-05-2012 2:54:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
A3aan v.d.B.: Het kan wel zijn dat Tim de Enchanter het over "een stukje duiding" heeft, hetgeen op de bronlink, ( http://www.dcca.nl/2012/bosschenhoofd2/bosschenhoofd2-nl.htm ) is geschreven maakt mij niet veel wijzer.

(quote) Ik heb nog rondgelopen om te zien of er Emf-velden waren en of er nog een andere bron van straling was, maar ook deze keer was er geen signaal te zien. (unquote)

??? Leuk geschreven, het zegt niets.

(quote) Ik heb hem uitgelegd wat het onderzoek inhield en hij was verbaasd dat wij er, als DCCA, zoveel serieus aantoonbaar precisiewerk van maken. (unquote)

Zoals de eerste quote, veel bla bla, wie heeft wat waarmee gemeten en wie controleert e.e.a., dat is info waar je wat mee kunt. Nu is het alleen maar natte vinger werk.
Denkt, aleer gij doende zijt, en doende, denkt dan nog. (Guido Gezelle)
Op 14-05-2012 18:16:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell:
A3aan v.d.B.:
Het kan wel zijn dat Tim de Enchanter het over "een stukje duiding" heeft, hetgeen op de bronlink, ( http://www.dcca.nl/2012/bosschenhoofd2/bosschenhoofd2-nl.htm ) is geschreven maakt mij niet veel wijzer.

(quote) Ik heb nog rondgelopen om te zien of er Emf-velden waren en of er nog een andere bron van straling was, maar ook deze keer was er geen signaal te zien. (unquote)

??? Leuk geschreven, het zegt niets.

(quote) Ik heb hem uitgelegd wat het onderzoek inhield en hij was verbaasd dat wij er, als DCCA, zoveel serieus aantoonbaar precisiewerk van maken. (unquote)

Zoals de eerste quote, veel bla bla, wie heeft wat waarmee gemeten en wie controleert e.e.a., dat is info waar je wat mee kunt. Nu is het alleen maar natte vinger werk.


Ik ben het wel met je eens dat het storend in het vage blijft hangen. Men komt niet echt iets interessants te weten.
Op 14-05-2012 18:56:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Op Zoek:
randell:

Het is Tim de Enchanter die spreekt over (een stukje) duiding.

Sjaak Damen, de schrijver van het artikel, geeft slechts een verslag van zijn belevenissen ter plekke. Volgens mij hoeft het hem niet aangerekend te worden dat hij nauwelijks aan duiding doet.


Wat betreft de duiding heb je wel gelijk (die Tim, zet me zo op het verkeerde been... )
Maar de rest is/blijft gewoon vaag. Das wel jammer, vooral als ie er iets mee wil bereiken (meer dan bezigheidstherapie).

Als je er niet doorheen zakt, dan kan je er rijden....
Op 14-05-2012 20:49:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NewDayNL:
Het was altijd groter dan we dachten dat het was
Op 19-05-2012 19:29:55 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk: Heeft iemand dat witte poeder ooit al eens in het donker bekeken met een nachtkijker (met infrarood-hulp-licht)? Of onder UV-licht (blacklight) ?

Volgens mij gebruiken ze het witte poeder gewoon om de tekening op de grond voor te bereiden en beter te zien ('s nachts dus) wat plat moet en wat niet. Samen met wat touw, laserpennen, plankjes, smartphone met compas en hoek-meet-app etc et voila, weer een mysterieuze graancirkel klaar.
Slimme jongens, die aliens, zo down-to-earth .

De schijnheiligen hebben het blijkbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 21-05-2012 11:28:41 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
A3aan v.d.B.: Een stukje duiding? The requested URL /2012/bosschenhoofd2/bosschenhoofd2-nl.htm was not found on this server. Zult U bedoelen, daar schiet je niet veel mee op.

Denkt, aleer gij doende zijt, en doende, denkt dan nog. (Guido Gezelle)
Op 03-06-2012 20:10:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sinbad: Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek
(bericht gewijzigd op 7/6/2012 16:7)
100 km is niet ver behalve als je het moet lopen
Op 07-06-2012 16:07:06 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek

Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
No shit, Sherlock
Op 07-06-2012 16:09:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dicit:
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek

Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?

ChichifundiChijomvu.
Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 07-06-2012 16:17:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pieter:
Dicit:
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek

Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?

ChichifundiChijomvu.

En dan vraag ik: "Wat betekent dat?" En dan antwoord jij: "Ik weet niet; ik ken geen Swahili."

Togg?
No shit, Sherlock
Op 07-06-2012 16:27:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dicit:
Pieter:
Dicit:
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek

Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?

ChichifundiChijomvu.

En dan vraag ik: "Wat betekent dat?" En dan antwoord jij: "Ik weet niet; ik ken geen Swahili."

Togg?

Yes!!!
Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 07-06-2012 16:28:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sinbad: Hakkuma Matata
Ja dat Btje maakte de zin een beetje krom vandaar
(bericht gewijzigd op 7/6/2012 16:31)
100 km is niet ver behalve als je het moet lopen
Op 07-06-2012 16:29:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pieter:
Sinbad:
Hakkuma Matata
Ja dat Btje maakte de zin een beetje krom vandaar

Ik heb ook naar de Leeuwenkoning gekeken hoor! Dus nou geen onzin schrijven.
Hier trappen wij niet in, meneertje!!!111!!!
No shit, Sherlock
Op 07-06-2012 16:36:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sinbad: Shit.. maarja je avatar is ook Sherlock Holmes dus ik had het ook kunnen weten
100 km is niet ver behalve als je het moet lopen
Op 07-06-2012 16:39:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Socrates:
Dicit:
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek

Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?

ChichifundiChijomvu.

Kuongea bullshit kutoka shingo yangu
Op 07-06-2012 16:42:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dicit:
Socrates:
Dicit:
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek

Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?

ChichifundiChijomvu.

Kuongea bullshit kutoka shingo yangu

Ja zeg dat wel.
Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 07-06-2012 16:42:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Socrates: Ik kan het niet laten, het is zo grappig!
"Kuongea bullshit kutoka shingo yangu" betekent
"Jij lult uit mijn nek", Swahiiaans.
Op 07-06-2012 16:44:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Socrates:
Dicit:
Socrates:
Dicit:
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek

Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?

ChichifundiChijomvu.

Kuongea bullshit kutoka shingo yangu

Ja zeg dat wel.

Dus je kent wèl Swahili, boef!
Op 07-06-2012 16:44:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sinbad: Ik heb dus even op zijn site gekeken, maar vorige week heeft hij deze paranormale foto gemaakt

http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#

Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?
100 km is niet ver behalve als je het moet lopen
Op 07-06-2012 16:44:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Hetero Sapiens:
Sinbad:
Ik heb dus even op zijn site gekeken, maar vorige week heeft hij deze paranormale foto gemaakt

http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#

Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?

Die arme Robbert.
Misschien moet hij eens vakantie nemen.
De vingers van de handschoen denken dat ze los van de anderen staan. De handschoen weet beter.
Op 07-06-2012 16:50:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dicit:
Hetero Sapiens:
Sinbad:
Ik heb dus even op zijn site gekeken, maar vorige week heeft hij deze paranormale foto gemaakt

http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#

Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?

Die arme Robbert.
Misschien moet hij eens vakantie nemen.

http://brommer-vakantie.hyves.nl/
Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 07-06-2012 16:53:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sinbad: Vakantie??? ik vrees dat hij iets meer nodig heeft

http://www.robbertvandenbroeke.nl/foto/Jos_Brink

http://www.bltresearch.com/robbert/sandra1.php

Foto's van de geest van Jos Brink ?????

Een cursusboek Photoshop kan hij wel gebruiken
(bericht gewijzigd op 7/6/2012 17:27)
100 km is niet ver behalve als je het moet lopen
Op 07-06-2012 17:25:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Op Zoek:

van de BLT research groep....
Bacon Lettuce Tomato
tenminste dat betekend het als je een sandwich besteld...
Als je er niet doorheen zakt, dan kan je er rijden....
Op 07-06-2012 17:47:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
Sinbad:
Ik heb dus even op zijn site gekeken, maar vorige week heeft hij deze paranormale foto gemaakt

http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#

Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?


Leuk artikel:

Het Artikel Van Robbert:

En nog steeds is het niet volledig doorgedrongen. Alles wijst erop dat informatie over de lineaire tijdslijn heen en weer is geschoten. Er klopt iets niet met de tijdsvolgordelijkheid van de gebeurtenissen. Ik was gefascineerd en volledig in beslag genomen door alles, maar veel tijd om het allemaal tot in detail uit te zoeken had ik helaas niet.


Tijd om het in detail uit te zoeken had ie dus niet.
Maar wel tijd om die hele lap (zie artikel waarnaar verwezen wordt) onzin over wat voor gekke dingen er met zijn foto's gebeurden neer te pennen/in te tikken, mét een boel getalletjes (die geven onzin steeds weer een wetenschappelijk randje, mooi meegenomen).

Kan hij niet wat met de tijd schuiven en zo plaats maken in de tijdsvolgordelijkheid om het wél eens in detail uit te zoeken?


De schijnheiligen hebben het blijkbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 07-06-2012 18:54:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sinbad: Iedereen die wel eens echt geesten heeft gezien weet dat ze er zo niet uitzien, die Robbert neemt iedereen gewoon in de zeik
100 km is niet ver behalve als je het moet lopen
Op 07-06-2012 19:13:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Sinbad:
Iedereen die wel eens echt geesten heeft gezien weet dat ze er zo niet uitzien, die Robbert neemt iedereen gewoon in de zeik

Interessante reactie. Mag ik concluderen dat je zelf geesten ziet/hebt gezien? Zo ja: tell me more, tell me more!
Is it electrickery?
Op 11-06-2012 0:37:45 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sinbad: @Emie,
Ja anders zou ik het niet beweren, die foto's van Jos Brink hebben niets met geesten te maken, ja of het moet er een zijn uit een fles Jenever
Wat een kul , de charaltan
100 km is niet ver behalve als je het moet lopen
Op 11-06-2012 7:12:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Rene: Hier heeft iemand dus een paar uur aan besteed. leuk....
Bewustzijn groeit in etappes, durf de volgende stap te maken.
Op 11-06-2012 12:08:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tj.Paz: Waar je niemand over hoor van de afgelopen twee weken!!!!

Dat het regende van graancirkels langs de route tour de france..
Of is dit soms niet het zelfde en wil men mystique blijven in af en toe een graan cirkel.
Wie zegt dat deze niet door mensen zijn gemaakt, een stile reclame voor wie zijn ogen open heeft...
Op 22-07-2012 11:48:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Tj.Paz:
Waar je niemand over hoor van de afgelopen twee weken!!!!

Dat het regende van graancirkels langs de route tour de france..
Of is dit soms niet het zelfde en wil men mystique blijven in af en toe een graan cirkel.
Wie zegt dat deze niet door mensen zijn gemaakt, een stile reclame voor wie zijn ogen open heeft...

Weinig nieuwswaarde. Alles wat ik in Engeland heb zien verschijnen was zonder twijfel mensenwerk. Alles in Nederland was mensenwerk en in Frankrijk zal het wel niet anders zijn. Op een bepaald moment is de herhaling ergerlijk.
United as one. Divided by zero.
Op 27-07-2012 12:54:36 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
werschh: Wat een lelijke graancirkel....de echte zijn veel mooier!
Op 10-08-2012 13:20:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
freddy-:
CCRider:
Hetero Sapiens:
Samblo:
Krachtige gewaarwording van energie is ook geen bewijs dat het niet door mensen gemaakt is. Het is een gouwe ouwe, maar nu met ondertitels. Zoals je weet is deze formatie gemaakt door mensen in opdracht van een tv programma.


Ondertitel niet beschikbaar.

Dat vind ik zo'n grappig filmpje he. Vooral dat iiiiiiiiiiiii op 1.30 minuten.
Noorse Janet Ossebaardjes.


Die is erg grappig, ja.
Op 11-09-2012 14:35:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pieter:
werschh:
Wat een lelijke graancirkel....de echte zijn veel mooier!

Wat zijn echte en noem er eens een paar?
No shit, Sherlock
Op 11-09-2012 14:53:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2014Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden